PARTNER PORTALU

Kolporter poszerza współpracę ze Smart Points do obsługi przesyłek z Allegro

Autor: MW, dlahandlu.pl 23 czerwca 2021 10:59

Kolporter poszerza współpracę ze Smart Points do obsługi przesyłek z Allegro Kolporter poszerza współpracę z Smart Points, fot. mat. pras.

Spółka Smart Points, operator pocztowy oraz dostawca rozwiązania typu „last mile” dla firm kurierskich, sieci handlowych, e-sklepów oraz konsumentów dostarczyła aplikację do obsługi przesyłek i zwrotów z platformy Allegro w punktach nadawczo-odbiorczych sieci Kolporter.

  • Technologia Smart Points to innowacyjne rozwiązanie dla e-logistyki, które integruje konsumenta
    e-commerce, placówkę sieci detalicznej oraz branżę kurierską. To narzędzie, którego zadaniem jest połączenie i wyeksponowanie potencjału dwóch równoległych światów handlu – online i offline
  • Dzięki wdrożeniu technologii Smart Points, każdy sklep partnerski bądź sieć handlowa może otrzymać status placówki pocztowej i prowadzić handel przez 7 dni w tygodniu

Dzięki zastosowaniu technologii Smart Points w ramach współpracy nawiązanej pomiędzy Allegro
a Kolporterem, klient będzie mógł nie tylko odebrać lub nadać przesyłkę w punkcie, ale też dokonać zwrotu konsumenckiego. Kolporter nie będzie wymagał wydruku listu przewozowego, a jedynie kodu nadania paczki – obsługa punktu na tej podstawie sama przygotuje dokumenty dla kuriera. Usługa jest dostępna we wszystkich punktach sieci własnej Kolportera. Na terenie całej Polski jest ich już 600. Aktualnie Smart Points prowadzi współpracę z przewoźnikiem FedEx, a za chwilę do portfolia klientów dołączą nowi dostawcy.

Kolporter korzystał już do tej pory z technologii Smart Points, oferując w swoich punktach usługę odbioru oraz nadawania przesyłek od firm kurierskich. Dzięki poszerzeniu współpracy o obsługę przesyłek Allegro, sieć saloników prasowych może korzystać z jednej aplikacji do obsługi wielu przewoźników, bez konieczności ponoszenia kosztownych inwestycji w sprzęt i wyposażenie. Integracja systemów uspójniła procesy oraz usprawniła i przyspieszyła obsługę przesyłek w punktach własnych Kolportera.

 –  Technologia Smart Points to istotna wartość dla naszych klientów, ale także osób prowadzących saloniki prasowe. To punkty sprzedaży, w których czas obsługi klienta ma bardzo duże znaczenie – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9690
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    5,00

  • Min

    4,19

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.