PARTNER PORTALU

Konsumenci stają się coraz bardziej wymagający wobec e-sklepów

Autor: PB 4 maja 2021 14:05

E-kupujący generalnie średnio oceniają sklepy internetowe, w których kupują. W skali 0-10, gdzie 10 oznaczało najwyższą możliwą ocenę, żaden z obszarów nie uzyskał oceny wyższej niż 6,59. Na tyle właśnie zostały ocenione opcje płatności, które otrzymały najwyższą ocenę – wynika z raportu „Co (u)gryzie e-commerce”, Mobile Institute.

Nie oznacza to, że konsumenci nie dostrzegają problemów w obszarze płatności. Warto też zaznaczyć, że w badaniu zrealizowanym przez Mobile Institute jeszcze przed pandemią - „Customer Happiness Index” - te oceny były powyżej 7 w skali 0-10.

Niezmiennie najgorzej ocenianym obszarem, jest zbieranie opinii klientów. Może dlatego, pomimo rozwoju e-commerce i coraz to nowszych technologii w e-sklepach, oceny konsumentów spadają.

- Pomimo tego, że internauci, którzy kupują częściej w sieci są skłonni wybaczyć e-sklepowi pojedyncze potknięcie (o ile posiadają pozytywne przeszłe doświadczenia zakupowe), to są też grupą, która najniżej ocenia sklepy internetowe w różnych obszarach (5,1-5,6 w skali 0-10). W związku z tym, że są „obyci” w tym temacie, mają większe wymagania i bardziej krytyczne oko. Najpewniej są też w stanie łatwiej porównywać ze sobą różne internetowe sklepy i możliwości, jakie przedstawiają swoim potencjalnym klientom. Jeśli chodzi o te bardziej pozytywne oceny, to zdecydowanie przychylniejsi są Silversi, których oceny przekraczały ocenę 8 – czytamy w raporcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9865
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.