PARTNER PORTALU

Lajuu by Weronika Rosati rozpoczyna współpracę z Notino

Autor: MK 29 czerwca 2021 13:12

Lajuu by Weronika Rosati rozpoczyna współpracę z Notino Spółka Lajuu zdradza kolejne serie produktów

Spółka Lajuu, która wspólnie z Weroniką Rosati tworzy naturalne produkty pielęgnacyjne z końcem maja br. rozpoczęła sprzedaż kosmetyków w sklepie internetowym marki. Dzisiaj ogłasza współpracę z czeskim gigantem, liderem branży kosmetycznej i e-commerce na polskim rynku – Notino.

– Na koniec maja zgodnie z planem rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym. Pierwszy miesiąc sprzedaży już za nami i możemy pochwalić się bardzo dobrymi wynikami. Średnia wartość koszyka zakupowego w tym okresie wyniosła 300 zł, czyli dwa razy więcej niż zakładaliśmy. Największym zainteresowaniem naszych klientek cieszy się balsam brązujący i serum do twarzy z tej samej serii – informuje Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Tak jak zapowiadaliśmy, aktywnie prowadzimy rozmowy z perfumeriami i sieciami salonów kosmetycznych, czego efektem jest współpraca z Notino, czyli największą perfumerią internetową w Europie Środkowo-Wschodniej. Z jej oferty korzysta już ponad 16,5 miliona osób, do których, dzięki nawiązanej współpracy, trafiamy z naszymi produktami. Jest to międzynarodowy partner biznesowy, obecny na aż 24 rynkach. Nie zwalniamy tempa i w ostatnich dniach sfinalizowaliśmy także umowę ze znanym polskim sklepem internetowym MINTI Shop. Kosmetyki Lajuu podbijają rynek, co już jest naszym ogromnym sukcesem – dodaje prezes zarządu Lajuu SA.

W sierpniu br. na rynku pojawi się kolejna seria produktów Lajuu – kuracja. Znajdą się w niej dwa rodzaje serum – wyszczuplające do ciała oraz ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu a także balsam drenująco-wygładzające. Trwają także intensywne prace nad marką z naturalnymi kosmetykami dla mężczyzn – Lajuu Men.

Jeszcze blisko dwa tygodnie kampanii crowdfundingowej

Budowanie pozycji rynkowej własnego kanału sprzedaży, finalizacja umów z partnerami biznesowymi oraz prace nad kolejnymi seriami kosmetyków to nie jedyne działania świadczące o dynamicznym rozwoju spółki Lajuu. Równolegle na platformie Beesfund prowadzi ona kampanię crowdfundingową na blisko 1 mln złotych. Jeszcze przez prawie dwa tygodnie inwestorzy mogą dołączyć do Lajuu poprzez zakup akcji spółki i współtworzyć ten biznes. Pozyskane środki pozwolą spółce wdrożyć kolejne nowości do oferty, a także umożliwią ekspansję na rynek amerykański. Osoby, które zdecydują się zainwestować w projekt, mogą liczyć na szereg atrakcyjnych benefitów, takich jak m.in.: kosmetyki marki, vouchery do atelier znanego projektanta i kliniki medycyny estetycznej czy wycieczkę do Los Angeles. Lajuu SA planuje podzielić się zyskiem z akcjonariuszami w wysokości 50 proc. netto i zapowiada wypłatę pierwszej dywidendy na 2024 rok. W przeciągu 3 do 5 lat ma także zadebiutować na NewConnect, dzięki czemu akcjonariusze w łatwy sposób będą mogli wyjść z inwestycji w dowolnym czasie.
– Naszymi działaniami udowadniamy, że nie rzucamy słów na wiatr. Wszystkie plany, które sporządziliśmy i zamieściliśmy na stronie emisji, realizujemy krok po kroku. Chcemy pokazać naszym obecnym akcjonariuszom, a także kolejnym inwestorom, że mogą nam ufać, a pozyskane środki będą spożytkowane rozsądnie i transparentnie – przekonuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – Crowdfunding to dla nas nie tylko sposób na pozyskanie funduszy na rozwój, choć oczywiście ten cel jest bardzo istotny, pozwoli nam na realizację planów w 100 procentach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9504
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,44

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.