Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lisek chce wejść do mniejszych miejscowości i docierać do 10 mln Polaków

Lisek, polski start-up, który debiutował w 2018 roku w Warszawie, dostępny jest z usługą zakupów w 10 minut dla 2,5 miliona Polaków. Do końca przyszłego roku chce docierać do 10 milionów Polaków również w mniejszych miastach.
Reklama
  • Obecnie z Liska korzystać mogą mieszkańcy: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Piaseczna i jego okolic, a od niedawna również Poznania. Wkrótce planowane są kolejne otwarcia.
  • Błyskawiczna ekspansja firmy ma na celu dotarcie do odbiorców w całym kraju i wprowadzenie kategorii szybkich zakupów do masowej świadomości.

 

 Lisek to polski start-up, który debiutował w 2018 roku w Warszawie i działał nieprzerwanie do lutego 2020 roku, kiedy zakończył się etap pilotażu usługi. Lisek ponownie rozpoczął działalność w marcu b.r. i od tego czasu otworzył kilkadziesiąt magazynów, z których dowozi zakupy w 10 minut. Błyskawiczna ekspansja firmy ma na celu dotarcie do odbiorców w całym kraju i wprowadzenie kategorii szybkich zakupów do masowej świadomości.

- Dzięki połączeniu technologii i doskonale ułożonej logistyki jesteśmy w stanie dostarczyć naszym klientom zakupy często szybciej niż gdyby sami wybrali się do sklepu. Dzięki Liskowi klienci oszczędzają czas który mogą spożytkować na ważniejsze rzeczy w życiu. Co więcej zakupy w Lisku są dla wszystkich – nie ma minimalnej wartości zamówienia a ceny są zbliżone lub lepsze od tych w lokalnych sklepach do tego dostawa kosztuje niecałe 3 złote lub jest darmowa - mówi Marek Kośnik, współzałożyciel i prezes Liska.

- Planujemy dalszy dynamiczny rozwój Liska - do końca przyszłego roku chcemy docierać do 10 milionów Polaków również w mniejszych miastach – dodaje.

Liska od konkurencji odróżnia to, że jest to w 100-procentach polski start-up, który stawia na lokalność. Docelowo w Lisku w ofercie produktów oprócz marek masowych znaleźć się mają także produkty lokalne charakterystyczne dla danej dzielnicy czy miasta. Lisek rozumie także ważną rolę lokalnej społeczności, dlatego wśród priorytetów firmy na przyszły rok są działania mające na celu wspieranie pozytywnych zmian w najbliższej okolicy liskowych magazynów, wewnętrznie zwanych norkami.

W Lisku trwają teraz intensywne prace nad dostosowaniem oferty produktów do poszerzającego się szybko grona odbiorców.  W tym tygodniu (na razie tylko w Warszawie) pod hasłem Najszybszy kucharz w mieście pojawi się m.in. świeże mięso. Ten z pozoru mały krok to rewolucja. Produkt, który kojarzy się z większymi i przede wszystkim tradycyjnymi formatami teraz będzie można zamówić z dostawą w 10 minut. Start-up będzie także stale powiększał swoją ofertę o produkty BIO oraz warzywa i owoce.

Lisek to sklep internetowy z najtańszą dostawą. Przy zakupach poniżej 50 PLN koszt dostawy to 2,99 PLN. Przy zakupach powyżej 50 PLN dostawa jest za darmo.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.