LPP chce utworzyć sieć magazynów. To efekt wzrostu sprzedaży online
LPP zapowiada stworzenie sieci magazynów. Spółka wynajmuje kolejne centra logistyczne oraz poszukuje miejsca pod budowę własnego magazynu. To efekt rosnącej sprzedaży w kanale on line. - Dziś logistyka to podstawa - mówi wiceprezes LPP, Przemysław Lutkiewicz.
Reklama
- Poszukujemy w Polsce miejsca pod budowę własnego – drugiego już po Pruszczu Gdańskim – centrum logistycznego. Stworzenie sieci magazynów, umożliwia nam dostarczenie produktów do konsumenta w czasie maksymalnie 24 godzin – mówi wiceprezes LPP, Przemysław Lutkiewicz.
LPP regularnie notuje wzrostu sprzedaży w kanale on-line. Przychody ze sprzedaży internetowej w grudniu 2017 wyniosły ok. 61 mln zł i były wyższe o ok. 135 proc. od sprzedaży zrealizowanej w grudniu 2016. W całym 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła 365 mln zł i była wyższa o ok. 111 proc. licząc rok do roku.
W najbliższych miesiącach LPP planuje wynająć dwa kolejne centra logistyczne: w Wielkiej Brytanii oraz Europie Południowej.
więcej na www.propertynews.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama