LTTM powiększa dział sprzedaży - to odpowiedź na rosnący rynek influencer marketingu

Do zespołu sprzedaży grupy LTTM na stanowisko Sales Managera dołączyły: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska oraz Martyna Sikora. Dział Sprzedaży powiększył również swój zespół o Dominikę Malorną, która objęła stanowisko International Sales Assistant i odpowiada za współpracę z klientami międzynarodowymi. W ramach wewnętrznego transferu szeregi działu sprzedaży zasilił również Michał Znajewski, który objął stanowisko Senior Sales Managera oraz Krystian Czuba, który dołączył na stanowisko Junior Sales Managera. Obaj przenieśli się tam z agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Będą odpowiedzialni za pozyskiwanie nowych klientów oraz ofertowanie nowych usług dostępnych w grupie. Dział sprzedaży odpowiada zarówno za pozyskiwanie klientów bezpośrednich dla agencji influencer marketingu TalentMedia, agencji gaming i metaverse marketingu Gameset oraz sieci partnerskiej LifeTube, jak również klientów agencyjnych oraz domów mediowych.
Firma motywuje powiększenie zespołu sprzedaży wzrostem rynku influencer marketingu i zwiększeniem liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem tej formy reklamy w swoich strategiach marketingowych. Jak wynika z podsumowania 2021 roku w LTTM, firma zrealizowała 2500 współprac na linii marka-influencer dla ponad 500 klientów. Dodatkowo, według danych Influencer Marketing Hub rynek wzrósł z 1,7 mld USD w 2016 r. do 9,7 mld USD w 2020 roku. W 2021 r. wartość rynku wyniosła 13,8 mld USD. Przewiduje się, że w tym roku branża urośnie do wartości 16,4 miliarda dolarów.