Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

M-commerce dominującym kanałem kontaktu. Modowy gigant idzie w tym kierunku

Pełna funkcjonalność e-commerce, intuicyjny wybór paczkomatów na podstawie lokalizacji użytkownika, a także, nowoczesny User Interface – to niektóre elementy nowej aplikacji mobilnej eobuwie.pl.
Reklama
  • Po miesiącach badań i testów aplikacja mobilna eobuwie.pl jest już dostępna dla klientów marki.
  • To ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują rozwiązań stale poprawiających ich doświadczenia zakupowe zarówno w kanale online, jak i offline.
  • Aplikacja mobilna w jednolity sposób obsługiwać będzie europejskie rynki marki eobuwie.pl.
  • Za doradztwo w zakresie wyboru technologii i stworzenie nowej odsłony aplikacji odpowiada Future Mind.

 

– Na przełomie ostatnich lat zmienił się sposób korzystania naszych klientów z urządzeń mobilnych, a m-commerce staje się powoli dominującym kanałem kontaktu. Dlatego tak istotne jest przemyślane i oparte na wciąż zmieniających się oczekiwaniach konsumentów wdrażanie rozwiązań łączących świat wirtualny i offline. Wielomiesięczna współpraca z Future Mind, zaowocowała wprowadzeniem na rynek nowej wersji aplikacji sprzedażowej, ale przede wszystkim głównym punktem kontaktu marki z naszymi klientami i nieustannym źródłem czerpania inspiracji na temat najnowszych trendów – mówi Bartłomiej Sobczak, dyrektor ds. rozwoju platform e-commerce w MODIVO SA.

eobuwie.pl rozpoczyna nową erę mobilnej interakcji z klientami

Narzędzie mobilne eobuwie.pl zapewnia możliwość korzystania z indywidualnego kodu kreskowego uprawniającego do specjalnych zniżek lub ofert promocyjnych. Co istotne, mogą go okazać również podczas finalizowania transakcji w salonach stacjonarnych należących do brandu. Uproszczony został proces związany z dostawą przesyłek. Teraz, na podstawie aktualnej lub zapisanej lokalizacji mogą oni wyszukiwać najbliższe paczkomaty zarówno na mapie, jak i z listy wszystkich dostępnych punktów.

– Pracując wspólnie z zespołem eobuwie.pl nad nową odsłoną aplikacji skupiliśmy się na poprawie jakości doświadczeń użytkowników, którzy cenią komfortowe rozwiązania. Zadbaliśmy o spójny i nowoczesny interfejs, opierając budowę aplikacji o design system, a uproszczony proces rejestracji za pomocą konta na Facebooku, platformy Google czy Apple ID, pozwoli użytkownikom na wygodniejsze zakupy – mówi Łukasz Okoński, Product Design Lead w Future Mind. – Eobuwie.pl jest liderem handlu detalicznego w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnym na 19 rynkach zagranicznych. Jestem przekonany, że nowa wersja aplikacji mobilnej jeszcze bardziej umocni pozycję marki – dodaje.

Podczas prac technologicznych zintegrowano aplikację mobilną z infrastrukturą backendu już wykorzystywaną przez eobuwie.pl. Dzięki temu, logika digitalowej strony biznesu marki opiera się na ścisłej komunikacji między aplikacją internetową, a jej mobilną wersją. Użytkownicy, którzy na telefonie wchodzą na stronę eobuwie.pl mogą zostać przekierowani bezpośrednio do aplikacji, poprzez kliknięcie w link znajdujący się na platformie internetowej sklepu.

Aplikacja eobuwie.pl to rozwiązanie dla miłośników omnichannel

Aplikacja eobuwie.pl to rozwiązanie dla miłośników zakupów w modelu omnichannel. W nowej odsłonie mobilnego narzędzia, użytkownicy mogą w jeszcze prostszy sposób korzystać z opcji „Rezerwuj i Przymierz”. Ta popularna wśród klientów usługa, dzięki zastosowaniu zaawansowanych algorytmów AI dokładnie analizuje historię dotychczasowych transakcji, dzięki czemu będą oni otrzymywać spersonalizowane rekomendacje zakupowe. Ponadto, wykorzystanie w aplikacji technologii sztucznej inteligencji pozytywnie wpływa na przepływ informacji pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum