PARTNER PORTALU

Marka współtworzona przez Weronikę Rosati chce zebrać 1 mln zł na rozwój

Autor: EK 24 marca 2021 09:36

Marka współtworzona przez Weronikę Rosati chce zebrać 1 mln zł na rozwój fot. Weronika Rosati

Spółka Lajuu, w maju wprowadza na polski rynek markę kosmetyków stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Wejściu produktów na rynek towarzyszy kampania crowdfundingowa, która wystartowała na platformie Beesfund.com. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku polskiego i amerykańskiego, głównie rozwijając sprzedaż online.

Polski rynek kosmetyków jest obecnie szóstym co do wielkości w Europie, a jego wartość przekracza 18 mld zł . Coraz większą popularnością w Polsce cieszą się kosmetyki naturalne – w 2018 roku wartość tego rynku wyniosła 0,9 mld zł i już wtedy produkty z tej kategorii odpowiadały za prawie 4 proc. wartości całej branży kosmetyczne. W 2024 roku wartość rynku kosmetyków ma przekroczyć 22 mld zł .

Za nową spółką Lajuu stoi m.in. Aneta Stacherek, która 3 lata temu, chcąc zagospodarować niszę na rynku produktów naturalnych, stworzyła markę Bellamama z produktami dla kobiet w ciąży i po porodzie. W ubiegłym roku ich sprzedaż w e-sklepie rok do roku wzrosła o około 50 proc. Teraz połączyłam swoje siły z zespołem, który ma doświadczenie biznesowe oraz z Weroniką Rosati. W ten sposób stworzyliśmy markę Lajuu – komentuje Stacherek.
Według badania Kantar Millward Brown obecnie już co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci (35 proc. respondentów) . Głównym filarem biznesu Lajuu i kanałem dystrybucji będzie własny sklep internetowy, który wystartuje już w maju pod adresem www.lajuu.pl. W pierwszej kolejności w sprzedaży pojawi się gotowa już linia kosmetyków brązujących o naturalnych, wegańskich składach. Następnie w sklepie pojawią się preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Ich bazą i głównym składnikiem jest woda kokosowa z kokosów, sprowadzanych m.in. z Hawajów.

Wejściu na rynek marki Lajuu będzie towarzyszyć kampania crowdfundingowa, która w kwietniu br. ruszy na platformie Beesfund.com. W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) Lajuu SA chce pozyskać blisko 1 mln złotych. – Dzięki zebranym środkom poszerzymy ofertę produktów Lajuu oraz rozwiniemy naszą markę nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim, który również jest naszym celem Aktualnie zlecamy na zewnątrz badania i produkcję u sprawdzonych partnerów, jednak w perspektywie 2-5 lat nie wykluczamy zbudowania własnego zakładu– dodaje Kibalczyc. 45 proc. pozyskanej kwoty przeznaczymy na rozwój produktów, odpowiednią promocję pierwszej serii kosmetyków, a także stworzenie kolejnych. 20 proc. środków zagospodarujemy na działania zw. z marką, tj. nawiązanie współpracy z influencerami czy rozwój naszego sklepu e-commerce. Reszta kwoty umożliwi nam ekspansję zagraniczną, rozwój zespołu i sprzedaży - dodaje.
Pozyskane w ramach kampanii środki zostaną przeznaczone także na wdrażanie kolejnych innowacyjnych składników. Weronika Rosati jest dyrektor kreatywną marki Lajuu.







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8541

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.