Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Marki z segmentu dark stores dzielą polski rynek e-grocery

Jokr, Wolt, Bolt – projekty z szybkim dowozem zakupów spożywczych szturmem wchodzą do Polski. To co je wyróżnia to dostawy z tzw. dark stores – magazynów dedykowanych wyłącznie e-commerce. Jak może wyglądać w przyszłości ten rynek i na jakie segmenty może się podzielić?
Reklama

To nie wszystko. Według informacji prasowych, wejście na nasz rynek planują kolejne dwa podmioty. W warszawskiej dzielnicy Śródmieście już można zamawiać dowozy przez aplikację Swyft. Jak podaje handelextra.pl, firma ma ambitne plany – w stosunkowo krótkim czasie chce udostępnić usługę w całej Warszawie. Swyft oferuje artykuły spożywcze i inne produkty codziennego użytku (kosmetyki, chemia gospodarcza). Koszt dostawy to 9,50 zł, jednak po przekroczeniu kwoty 30 zł, dostawa jest darmowa. Z kolei z informacji serwisu cashless.pl wynika, że do świadczenia usług w Polsce przymierza się niemiecki startup Gorillas. Potwierdzać to mogą liczne oferty pracy. Niedawno poprzez LinkedIn spółka rekrutowała m.in. dyrektora generalnego polskiego oddziału. Co ciekawe, firma chce pobić konkurencję – zamierza dostarczać zakupy w 10 minut.

Nie trzeba było długo czekać na reakcję marek z segmentu delivery już obecnych na polskim rynku. Glovo, dotychczas dostarczający zakupy spożywcze z Biedronki i Żabki, już tworzy sieć własnych dark stores. Pojawia się pytanie – czy dla każdego starczy tortu? I jaki kawałek każdy będzie w stanie ukroić dla siebie?

Całość w Strefie Premium

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.