PARTNER PORTALU

Marks & Spencer chce uruchomić 46 platform sprzedaży e-commerce

Autor: wnp.pl 10 marca 2021 09:32

Marks & Spencer chce uruchomić 46 platform sprzedaży e-commerce fot. shutterstock, Marks&Spencer

Marks & Spencer chce uruchomić 46 nowych platform sprzedaży e-commerce na rynkach zagranicznych. Dzięki temu odzieży i artykuły gospodarstwa domowego M&S będą dostępne w 100 krajach: od Islandii po Uzbekistan.

Firma poinformowała, że ekspansja pozwoli jej na kapitalizację wzrostu bez ponoszenia znacznych kosztów wstępnych. W 2020 roku M&S odnotował pierwszą stratę w 94 -letniej historii jako spółki notowanej na giełdzie. Sieć ucierpiała wskutek lockdownu i zamknięcia sklepów stacjonarnych.

Odnotowała jednak silny wzrost sprzedaży online od początku pandemii, bo coraz więcej klientów decyduje się na zakupy online.

M&S jest w trakcie szeroko zakrojonego programu transformacji. W 2020 roku zredukowała o 7 tys. liczbę miejsc pracy w sklepach i wśród kadry zarządzającej.

- W ramach naszego programu Never the Same Again skupiamy się na turbodoładowaniu naszego biznesu online zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i na arenie międzynarodowej, a jako część tego widzimy prawdziwą szansę w rozszerzeniu liczby krajów, w których prowadzimy kanał online dalej - powiedział Paul Friston dyrektor międzynarodowy w Marks & Spencer.

Ekspansja została osiągnięta przy użyciu "niskonakładowego podejścia", dodał detalista. Międzynarodowe kanały internetowe M&S zyskały nowe wersje językowe i dodatkowe waluty.

Steve Rowe, dyrektor naczelny M&S, powiedział wcześniej, że jego celem jest przeprowadzenie długoterminowej transformacji i zbudowanie marki, która jest bardziej cyfrowa.

W 2020 roku doszło do połączenia M&S z Ocado. dzięki temu klienci mają też opcję zamawiania żywności online.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,86

  • Min

    3,10

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.