Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Martinho o Frisco.pl: Szukamy rozwiązań na rentowność. Doświadczenia przekażemy franczyzobiorcom

Eurocash chce przekazać swoje doświadczenia z Frisco.pl franczyzobiorcom. – E-commerce to nie jest łatwy biznes. Wielka organizacja może sobie pozwolić na to, aby przez 10 lat nie zarabiać na jakimś kanale, ale franczyzobiorców na to nie stać. Musimy im dać gotowe rentowne rozwiązanie – powiedział Pedro Martinho, członek zarządu Eurocash.
Reklama

Pedro Martinho, członek zarządu spółki Eurocash, która jest nowym właścicielem e-sklepu Frisco, opowiedział podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu o przygotowaniach firmy do drugiej fali pandemii.

- Wiosną naszym pierwszym zadaniem było zapewnieniem wszystkim naszym pracownikom oraz klientom bezpieczeństwa. Zmieniliśmy opakowania, system pracy w magazynach, postawiliśmy na bezkontaktowe dostawy i płatności on-line. To był nasz priorytet. Natomiast naszym drugim krokiem było opracowanie zwiększenia produktywności e-sklepu. Mamy ograniczone możliwości magazynowe i maszynowe, ale musimy sprostać popytowi. Latem, kiedy zachorować było mniej i ludzie wyjeżdżali z Warszawy zbieraliśmy siły na jesień. Dziś jesteśmy gotowi, aby z tej samej infrastruktury sprzedawać o 20 więcej, niż wiosną – zdradził Pedro Martinho.

Uczestnik debaty przyznał, że Eurocash swoje doświadczenia z Frisco chce przekazać franczyzobiorcom Eurocashu. – E-commerce to nie jest łatwy biznes. To jest przypadek, gdy cyfryzacja podnosi koszty działalności. Próbujemy znaleźć rozwiązanie, aby ten biznes był rentowny. Wielka organizacja może sobie pozwolić na to, aby przez 10 lat nie zarabiać na jakimś kanale, ale franczyzobiorców na to nie stać. Musimy im dać gotowe rentowne rozwiązanie – podsumował członek zarządu Eurocash.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.