PARTNER PORTALU

Maslove.pl: Z siłowni przekierowaliśmy sprzedaż do e-sklepu

Autor: EK 23 marca 2021 10:22

Maslove.pl: Z siłowni przekierowaliśmy sprzedaż do e-sklepu fot. Maciej Basiński, maslove.pl

Zamknięcie klubów fitness, które były jednym z kanałów sprzedaży naszych produktów przyczyniło się do tego, że musieliśmy bardziej postawić na rozwój sklepu internetowego www.maslove.pl. Zauważam, że zakupy w sieci stały się już bardziej nawykiem. Niektóre sklepy ze zdrową żywnością, które działały stacjonarne przeniosły się do internetu – dodaje Maciej Basiński, właściciel maslove.pl

W roku 2021 planujemy unowocześnić park maszynowy. Przede wszystkim nastawiamy się na nowe technologie. Postawiliśmy za cel stworzenie linii skierowanej głównie do cukiernictwa, gastronomii i branży lodziarskiej. Planujemy też zdecydowany rozwój i unowocześnianie naszych kanałów e-commerce - mówi Maciej Basiński, właściciel Maslove.

- Pierwsze pasty zrobiłem na użytek najbliższych mi osób. Moje dzieci od razu doceniły smak moich produktów. Wtedy poczułem, że to może być dobry kierunek. Takie stuprocentowe pasty orzechowe to świetna alternatywa dla mniej zdrowych i słodkich przekąsek. Z uwagi na to, że mam duże doświadczenie w gastronomi i posiadam sporą sieć kontaktów w tej branży bez trudu wprowadziłem pierwsze produkty na rynek. Swoje produkty zacząłem sprzedawać w lokalnych sklepach ekologicznych i siłowniach. Kolejnym krokiem był sklep internetowy www.maslove.pl, który już po półtora roku przeszedł całkowitą modernizację - mówi.

- W pierwszym założeniu produkcja pasty orzechowej miała być tylko dodatkiem do pierwszego biznesu. Rzeczywistość jednak bardzo szybko zweryfikowała moje założenia. Dzisiaj w stu procentach poświęcam się rozwojowi marki Maslove i każdego dnia cieszę się widząc jak rośnie w siłę - dodaje.

W jaki sposób pozyskuje surowce do produkcji? - Na początku działalności korzystałem z usług lokalnych dostawców. Ponieważ nie były to duże ilości, było ciężko wynegocjować atrakcyjną cenę. W miarę rozwoju marki, więksi dostawcy orzechów zaczęli mnie bardziej dostrzegać i oferty na surowiec zaczęły spływać wręcz lawinowo. Od początku wyszedłem z założenia że nie chcę sam importować surowca z Argentyny, Indii czy z Kalifornii. Wolę tę działkę zostawić osobom które na imporcie orzechów mówiąc kolokwialnie „zjadły zęby”. Dzisiaj posiadam przynajmniej czterech zaufanych dostawców, którzy zawsze dostarczają mi towar najwyższej jakości. Zawsze mam pewność, że surowiec jest bardzo świeży. Przy produkcji past orzechowych największe znaczenie ma jakość orzechów. Tutaj nie ma kompromisów. Moi dostawcy wiedzą, że jestem bardzo wymagający dlatego tutaj nie ma miejsca na pomyłki. Towar który nie spełnia moich oczekiwań od razu wraca do dostawcy. Przyznam, że przez te kilka lat wypracowaliśmy z moimi partnerami bardzo dobre systemy sprawdzania jakości. Dzisiaj działa to wszystko jak w szwajcarskim zegarku - tłumaczy Maciej Basiński.

Potem przyszła pandemia COVID-19. - Jeśli chodzi o działalność naszego biznesu to na początku pandemii odczuliśmy duże spowolnienie. Nasi stali kontrahenci z branży fitness zdecydowanie przystopowali. Sklepy stacjonarne zaczęły bardziej zachowawczo robić zamówienia. Niektóre podmioty już dzisiaj są zamknięte. Równolegle przy spowalnianiu handlu tradycyjnego odnotowaliśmy duży wzrost sprzedaży kanałami e-commerce. Ponieważ już od kilku lat inwestujemy w pozycjonowanie i rozwój naszego sklepu internetowego www.maslove.pl dzisiaj mogliśmy wyjść z tego kryzysu obronną ręką - dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8137
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.