MatchUp - polska aplikacja, która pomoże w internetowych zakupach

Niebawem na polskim rynku pojawi się aplikacja MatchUp, która pomaga dopasować ubrania oferowane przez sklepy internetowe.
Na czym polega jej fenomen i czym może zachwycić polskich odbiorców? O tym opowiada Mirosław Wawraszko, twórca aplikacji.
- Obserwując rynek odzieżowy zauważyliśmy, że dobieranie rozmiaru opiera się na próbie odnalezienia swoich wymiarów w tabeli, do której w mniejszym lub większym stopniu pasujemy. A co by było, gdybyśmy to odwrócili? I to ubranie byłyby dopasowywane indywidualnie i automatycznie do nas, a my bez wchodzenia do przebieralni z ogromną ilością rzeczy, za pomocą smartfona, moglibyśmy obejrzeć się w wybranej kompozycji? Chcemy maksymalnie uprościć i zoptymalizować zakupy w sieci, przy jak najniższym nakładzie pracy użytkownika - taka idea przyświecała nam przy tworzeniu aplikacji MatchUp - wyjaśnia Mirosław Wawraszko.
Dla MatchUp liczą się faktyczne wymiary i porównanie ich z sylwetką, dlatego twórcy aplikacji postanowili rewolucyjnie podejść do tematu i stworzyć dla ubrań nowe etykiety. Będą na nich zakodowane pewne konkretne informacje dotyczące szczegółów ubrania.
MatchUp jest polskim startupem, w pełni wspieranym przez warszawską Grupę Assay. Wstępny launch aplikacji planowany jest na luty 2020. Będzie ona dostępna na platformach Google Play i App Store

-
Darek 2019-12-27 20:14:30
youtu.be/Xhkr7zg_8Ys
Pod tym linkiem macie jak to działa -
Łuki łuk 2019-12-18 12:08:57
Super
-
guest 2019-12-17 14:08:00
...Aplikacja po sczytaniu etykiety... --> jak ta aplikacja będzie potrafiła SCZYTYWAĆ to rewelacja ;-)
- Pt 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- Pt 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- Pt 17:13 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- Pt 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
- Pt 15:00 MF: W 2020 r. skuteczność kontroli celno-skarbowych wzrosła do 87 proc.
- Pt 14:50 GAP planuje zreformować swoją sieć
- Pt 14:40 MW Logistics wynajmuje drugi magazyn w Słubicach
- Pt 14:37 Intersport dostał potężny zastrzyk z tarczy finansowej
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa, Bukowińska, 34.74 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Północ (Nowa Praga), Namysłowska, 58.08 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole-Zawidawie (Psie Pole), Zakładowa, 64.62 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole-Zawidawie (Psie Pole), Zakładowa, 76.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.