Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

MatchUp - polska aplikacja, która pomoże w internetowych zakupach

Niebawem na polskim rynku pojawi się aplikacja MatchUp, która pomaga dopasować ubrania oferowane przez sklepy internetowe.
Reklama

Na czym polega jej fenomen i czym może zachwycić polskich odbiorców? O tym opowiada Mirosław Wawraszko, twórca aplikacji.

- Obserwując rynek odzieżowy zauważyliśmy, że dobieranie rozmiaru opiera się na próbie odnalezienia swoich wymiarów w tabeli, do której w mniejszym lub większym stopniu pasujemy. A co by było, gdybyśmy to odwrócili? I to ubranie byłyby dopasowywane indywidualnie i automatycznie do nas, a my bez wchodzenia do przebieralni z ogromną ilością rzeczy, za pomocą smartfona, moglibyśmy obejrzeć się w wybranej kompozycji? Chcemy maksymalnie uprościć i zoptymalizować zakupy w sieci, przy jak najniższym nakładzie pracy użytkownika - taka idea przyświecała nam przy tworzeniu aplikacji MatchUp - wyjaśnia Mirosław Wawraszko.

Dla MatchUp liczą się faktyczne wymiary i porównanie ich z sylwetką, dlatego twórcy aplikacji postanowili rewolucyjnie podejść do tematu i stworzyć dla ubrań nowe etykiety. Będą na nich zakodowane pewne konkretne informacje dotyczące szczegółów ubrania.

MatchUp jest polskim startupem, w pełni wspieranym przez warszawską Grupę Assay. Wstępny launch aplikacji planowany jest na luty 2020. Będzie ona dostępna na platformach Google Play i App Store

 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.