Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Miinto: Polski hub IT wesprze zakupy modowe klientów z całego świata

Miinto, duński gigant e-commerce, w naszym kraju jest obecny od 3 lat. Firma z polskimi korzeniami urosła w Europie o 54% w ciągu ostatniego roku, stając się jedną z największych europejskich platform modowych. W celu dalszego rozwoju zapowiada inwestycje m.in. w Polsce, takie jak stworzenie 300 nowych miejsc pracy w ramach rozwijającego się centrum IT.
Reklama

Miinto, które jeszcze rok temu było firmą działającą głównie w Skandynawii, obecnie ponad połowę swoich przychodów operacyjnych czerpie z rynków poza krajami nordyckimi. Od momentu założenia biznesu w Kopenhadze w 2009 roku, odnotowuje on silny i konsekwentny dwucyfrowy wzrost każdego roku – miejscami nawet trzycyfrowy. Nie zapowiada się na przełamanie tego trendu – w ubiegłym roku firma rozszerzyła działalność na takie kraje jak Niemcy, Francja i Hiszpania, a w sezonie 2020/2021 odnotowała rekordowy wzrost o 54% przy sprzedaży przekraczającej 185 mln EUR. Wzrost zatrudnienia w całej Europie, w tym w Polsce, ma na celu umocnienie pozycji Miinto jako technologicznego gracza na rynku fashion e-commerce.

W Polsce firma jest obecna od 3 lat, w tym czasie zdążyła nawiązać współpracę z ponad 300 partnerami z siedzibą w Polsce. Aktualnie platforma oferuje produkty zarówno największych marek (m.in. Gucci, Balenciaga, Louis Vuitton), jak i niezależnych butików lokalnych projektantów z całej Europy (m.in. Chylak, Allora czy włoski MSGM). Na rynek nad Wisłą Miinto weszło poprzez wykupienie najsilniejszego lokalnego konkurenta – showroom.pl, a teraz poszerza swoją obecność w kraju. Polski hub IT ma zapewnić ponad 300 miejsc pracy dla entuzjastów technologii i mody. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.