Mniej marek na Zalando. To nowa strategia

Nowa strategia Zalando
Po latach dążenia do rozwoju zarówno pod względem sprzedaży, jak i liczby partnerów marki, niemiecka platforma Zalando przyjmuje bardziej selektywne podejście. Firma stawia na bardziej wyselekcjonowaną ofertę, a niektóre marki nie pasują już do tego założenia.
Kto już nie pasuje do Zalando
Kilku partnerów na platformie, w tym mniejsze marki, takie jak Auden Cavill i Jimmy Sanders, otrzymało w zeszłym tygodniu e-mail z informacją, że „nie pasują już do strategii asortymentowej”. świecie. Produkty zostaną usunięte ze stron internetowych (i prawdopodobnie magazynów) 30 czerwca br.
Zalando już nie wesprze słabszych marek
Zalando potwierdza, że ocenia portfolio sprzedawanych towarów i że jest to proces ciągły. Firma nie ujawnia, jakie kryteria stosuje w tej ocenie, ale jasne jest, że zagrożonych jest wiele mniejszych i prawdopodobnie słabszych marek. Podczas dorocznego Dnia Inwestora Zalando jasno dało do zrozumienia, że w przyszłości powinno być więcej asortymentu przystosowanego do lokalnych potrzeb. Firma chce również zwrócić szczególną uwagę na zrównoważone, różnorodne i inkluzywne marki.