Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Na e-zakupy odzieży i dodatków kobiety przeznaczają 86 zł miesięcznie

Co druga polska internautka (53 proc.) ma za sobą zakupy w internecie. Najwięcej z nich kupiło odzież, dodatki i akcesoria. To właśnie na te produkty kobiety wydają najwięcej pieniędzy - wynika z badania przygotowanego przez firmę Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej.
Reklama

(79 proc.) ankietowanych kobiet kupiło w sieci odzież, dodatki i akcesoria. Niewiele mniej zdecydowało się kupić online książki, płyty i filmy (69 proc.), obuwie lub kosmetyki i perfumy (po 56 proc.). Według danych z marca 2015 roku, na odzież, dodatki i akcesoria, internautki przeznaczają średnio na miesiąc 86 zł. W tym samym okresie przeznaczają średnio 84 zł na buty i 44 zł na bilety do kina i teatru.

Kobiety w porównaniu do mężczyzn przywiązują również większą wagę do rekomendacji znajomych i opinii na forach internetowych. E-konsumentki wolą obejrzeć produkt przed zakupem, przywiązują dużą wagę do bezpieczeństwa płatności i aspektów związanych z gwarancją zamówionego przez internet produktu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum