Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 240 partnerów

Kryzys wywołany pandemią negatywnie wpłynął na branżę mody. W trudnej sytuacji znalazło się wielu projektantów, którzy w bardzo krótkim czasie musieli zmienić strategię sprzedaży. Pomocną dłoń wyciągnął do nich sklep internetowy Moliera2.com, który umożliwił dotychczasowej konkurencji sprzedaż na swojej platformie.
Reklama

Trwająca od 19 marca 2020 r. inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z entuzjazmem ze strony ponad 240 partnerów m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

Na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 240 partnerów. Wkrótce dołączą do nich kolejni.

- Połączyliśmy siły z ponad 240 partnerami, sprzedaliśmy o 30% ubrań i akcesoriów więcej, a na naszą platformę dodaliśmy rekordową liczbę produktów! Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt jest tak ogromnym sukcesem. Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji pracy naszego zespołu daliśmy radę. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek  – mówi Katarzyna Zięba, Business Development Manager Moliera2.com.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.