Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nielsen: Darmowa dostawa języczkiem u wagi dla klientów online (infografika)

Chociaż doceniamy wygodę i szybkość zakupów online,  to rzadko z nich korzystamy. 70 proc. internautów robi zakupy raz w miesiącu lub rzadziej, a 65 proc. zbadanych przyznaje, że zakupy w sklepach stacjonarnych robi raz w tygodniu lub częściej – wynika z raportu Nielsena „Shopper Omnichanelowy na rynku FMCG”.
Reklama

Z danych Nielsena wynika, że zakupy online są zazwyczaj droższe, a wiąże się to z kosztami dostawy. 

Dostawa do domu cieszy się największym zainteresowaniem konsumentów (78 proc. wskazań). Na kolejnych miejscach są: odbiór w sklepie (66 proc.), odbiór drive thru (53 proc.) oraz  punkt odbioru (51 proc.). 44 proc. ankietowanych przyznaje, że kupuje offline, by uzyskać szybszy dostęp do produktu.

Darmowa dostawa oraz dogodna forma realizacji zamówienia zachęcają do skorzystania z internetowego kanału sprzedaży. 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum