Niemiecka platforma modowa z kampanią reklamową w Polsce. Biżuteria Tiffany w ofercie

W Polsce 8 września wystartowała zintegrowana kampania promocyjna na okres jesienny i będzie prowadzona w kanałach Performance, Digital, Social Media, Influencer Marketing, na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w prasie i na kanałach własnych. Kampanię przygotował zespół marketingu Breuninger, za działania PR i influencer Marketing odpowiada agencja Platinium Cast. Planowanie i zakup mediów marka powierzyła domowi mediowemu Mediacom.
Pojawienie się platformy sprzedażowej www.breuninger.com w nowych lokalizacjach jest kolejnym istotnym krokiem w kierunku umiędzynarodowienia i stanowi część strategii rozwoju firmy modowej i lifestyle'owej - komentuje dyrektor generalny Breuninger, Marcin Winkler, który odpowiada za ekspansję firmy na rynki poza region DACH (w regionie Europy Centralnej i Wschodniej a obecnie również w krajach Benelux oraz Europy Południowej i Zachodniej).
Serwis www.breuninger.com jest jednym z czołowych dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium w krajach niemieckojęzycznych.
Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. Sklep internetowy działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6500 pracowników.