Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nowa strategia piwnego giganta: E-commerce i alternatywne trunki

Michel Doukeris, nowy dyrektor zarządzający AB InBev, ujawnił swoją strategię rozwoju na nadchodzące lata. Firma stawia na e-commerce i alternatywy dla piwa (takie jak twarde seltzery).
Reklama

Doukeris przejął stery w firmie od legendarnego Carlosa Brito, który wykorzystał agresywną strategię przejęć by przekształcić AB InBev ze skromnej firmy w największą na świecie grupę piwną. Ale ta podróż ma swoją cenę - przejęcie SABMiller nie przyniosło oczekiwanych korzyści synergii i obciążyło grupę ogromnym długiem.

Twarde seltzery i esprzedaż

Doukeris ma nadzieję odnieść większe korzyści z ogólnego wzrostu globalnego rynku piwa, niż jego główni konkurenci Heineken i Carlsberg. Klasycznym motorem tej strategii jest wprowadzanie nowych odmian piwa. Doukeris bardzo wierzy w możliwości napojów, które są raczej na marginesie kategorii piwa, takie jak twarde seltzery, koktajle w puszkach i lemoniady z alkoholem.

Drugim filarem strategii rozwoju ma być e-commerce. AB InBev buduje szeroką ofertę sprzedaży internetowej na całym świecie. Ten segment  otrzymał ogromny impuls z powodu kryzysu koronowego. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.