Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

O e-commerce i nowym konsumencie na EEC 2021

Trzy dni Europejskiego Kongresu Gospodarczego wypełnią m.‌in. debaty o e-commerce i nowym konsumencie. W agendzie nie zabraknie tematów takich jak: handel i e-commerce ery cyfrowej, cyfrowy konsument, rosnąca siła platform internetowych a rola urzędów ds. konkurencji, influencer marketing czy własność intelektualna w świecie e-commerce.
Reklama

Spotkajmy się w dniach 20-22 września w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach! Zapraszamy do rejestracji.

Polecamy sesje:
 
20 września 2021 r., 16.30-18.00 Obywatel i konsument w czasach „nowej normalności"
Doświadczenie pandemii i jego wpływ na postawy społeczne i modele zachowań konsumenckich. Potencjalne skutki tych zmian w gospodarce i handlu, polityce, życiu społecznym. Trwałe zmiany w oczekiwaniach obywateli i konsumentów w świecie po pandemii. Konsument online – nowe modele konsumpcji w świecie e-commerce. Zielony zwrot świadomości i jego rynkowe konsekwencje. Oczekiwania ekokonsumenta i odpowiedź producenta: zasoby, odpady, emisje. Korzystam, nie posiadam, czyli kultura współdzielenia. Klient wrażliwy – kwestie zdrowia i higieny. Zmiany na rynku pracy.

21 września 2021 r., 11.30-13.00 Handel ery cyfrowej. Zrównoważony e-handel 
Handel ery cyfrowej. Technologia na usługach handlu, czyli sztuczna inteligencja rozdaje karty. Cyfrowo lojalny – dane wiedzą lepiej, co konsument chce kupić. Social commerce, czyli jeszcze łatwiejsze e-zakupy. Omnichannel – wielokanałowa komunikacja, obsługa, sprzedaż.

Zrównoważony e-handel: Zrównoważone zakupy wyzwaniem nowej ery konsumpcjonizmu. Ekologiczne produkty, opakowania i towary z drugiej ręki. Przyjazny dla klimatu łańcuch dostaw: magazyny, maszyny paczkowe i kurierzy walczą o niską emisję. Zielona logistyka – zielone magazyny. Nowe lokalizacje magazynowe i technologie.

21 września 2021 r., 14.15-15.00 Influencer marketing
Wizerunek osób i firm w sieci. Znani, rozpoznawalni, wpływowi – jak wykorzystać influencerów do promocji marki? Współpraca na linii firma-influencer. Jak angażować i docierać do grup docelowych? Odpowiedni twórcy i kanały komunikacji. Jak marka osobista influencera może rzutować na wizerunek marki i na odwrót. 

21 września 2021 r., 13.30-14.15 Anywhere Commerce zmienia reguły gry 
Cyfrowy konsument zawsze na zakupach. Gigałączność a nowe doświadczenie zakupowe. Technologia, socjologia i psychologia konsumpcji. Zakupy bez klikania i social commerce. Sukces marketplace'ów – synergia gigantów handlu i lokalnych firm. Świat handlu w 2025 roku – dla kogo będzie na nim miejsce?

21 września 2021 r. | 15.30-16.15 Cyfrowi giganci: nowe role, nowe wyzwania 
Dominacja, konkurencja, regulacja

Rosnąca siła platform internetowych a rola urzędów ds. konkurencji. Jak regulować pozycję rynkową dużych platform internetowych? Czy nowe wyzwania wobec urzędów antymonopolowych wymagają nowych narzędzi i kompetencji? Rola prawa konkurencji w kształtowaniu przyszłości gospodarki cyfrowej. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.