OEX CURSOR: znaczenie outsourcingu usług wspierających sprzedaż będzie rosnąć w dobie wyzwań gospodarczych

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez OEX Cursor S.A. 8 września 2020 15:26

OEX CURSOR: znaczenie outsourcingu usług wspierających sprzedaż będzie rosnąć w dobie wyzwań gospodarczych Przemysław Bogdański, Prezes Zarządu OEX Cursor

Handel stacjonarny konsekwentnie odbudowuje się po okresie lockdown’u. Wyzwań gospodarczych jednak nie brakuje. Kluczowe dla utrzymania konkurencyjności będzie wdrożenie odpowiednich działań wspierających sprzedaż przy jednoczesnym zachowaniu dyscypliny kosztowej. Wykorzystanie wiedzy i doświadczenia zewnętrznego partnera w zakresie wsparcia sprzedaży może okazać się optymalnym rozwiązaniem.

- Marki, które chcą zadbać o komunikację, właściwy przekaz i merchandising, uwzględniając wymagające okoliczności ekonomiczne, doceniają aspekt elastyczności i skuteczności outsourcera. Dlaczego? Po pierwsze, łatwiej jest zrezygnować z usług zewnętrznego partnera niż redukować zatrudnienie, a po drugie, wyspecjalizowany podmiot posiada procedury i narzędzia do wdrażania wytycznych, np. z zakresu bezpieczeństwa sanitarnego, czy zmiany trybu pracy - mówi Przemysław Bogdański, Prezes Zarządu OEX Cursor.

Firmy częściej decydują się na outsourcing procesów wsparcia sprzedaży w sytuacji, kiedy realizacja tych działań staje się bardziej wymagająca. Cenią również elastyczność modelu współpracy z firmą zewnętrzną w oparciu o ustalone KPI. Przykładowo OEX Cursor obserwuje wzrost  zapytań ze strony firm medycznych i farmaceutycznych, dla których dotarcie do placówek lekarskich jest bardzo istotne. W realiach konieczności ograniczania kontaktów międzyludzkich spółka proponuje sprawdzone rozwiązanie online, które z sukcesem wdrożył w realizacjach opartych o struktury terenowe.

- Podczas lockdownu zaadaptowaliśmy część projektów do nowych warunków. Wykorzystaliśmy ten czas na doskonalenie naszych zespołów i metod pracy. Jest to obszar, w którym połączyliśmy pracę zdalną ze  spotkaniami online i wizytami przedstawicieli, realizowanymi w reżimie obostrzeń, tak aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno naszym pracownikom, jak i innym osobom z otoczenia biznesowego. Usprawniliśmy również zdalne szkolenia zespołów, co jest szczególnie ważne w przypadku wyspecjalizowanej usługi, np. przedstawicieli medycznych, finansowych, z branży źródeł odnawialnych czy automotive - podkreśla Przemysław Bogdanski.

Jednym z narzędzi wykorzystywanych przez detalistów, ukierunkowanych na pozyskanie klienta, jest merchandising, polegający na przygotowaniu pełnej strategii obecności produktu w miejscu sprzedaży i odpowiedniej jego ekspozycji. Jest on szczególnie pomocny w kontekście zmieniających się przyzwyczajeń konsumentów, stawiających coraz częściej na szybkie zakupy. Co istotne, w zakresie zakupów spożywczych pozostajemy tradycjonalistami, najczęściej decydując się na wizytę w sklepie stacjonarnym. Zgodnie z raportem Nielsena, pomimo rosnącego znaczenia sprzedaży e-commerce, aż 61 proc. badanych - w ankiecie wzięło udział 30 tys. respondentów z 60 krajów - uważa zakupy w sklepie spożywczym za „przyjemne i angażujące doświadczenie”.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6258
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,89

  • Śr

    3,51

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.