OK Market! - Carrefour testuje nową usługę zakupów z dostawą

Carrefour w nowej usłudze zaproponuje szeroki asortyment - ponad 20 tys. produktów spożywczych, w tym produkty na zamówienie (świeże pieczywo, produkty mięsne, wędliny, ryby, sery, wyroby garmażeryjne).
Usługa dostawy będzie realizowana tego samego dnia, z wybranymi przez klienta przedziałami czasowymi. W momencie uruchomienia dostawa będzie możliwa trzy godziny po złożeniu zamówienia. Sieć pracuje nad usługą ekspresową .
Zakupy z shopperem
Carrefour zaproponuje również bezkonkurencyjną jakość obsługi dzięki bezpośredniemu kontaktowi z „osobistym shopperem” – zupełnie jakby klient robił zakupy sam w sklepie – który uwzględni jego preferencje. Klienci mogą m.in. poprosić swojego kupującego o dodanie dodatkowych produktów, jeśli czegoś zapomną po złożeniu zamówienia czy zatwierdzać produkty zastępcze. Cała rozmowa pomiędzy klientem a shopperem odbywa się na czacie zintegrowanym z aplikacją OK Market!. Klienci mogą również dzwonić lub kontaktować się z kupującym w trakcie składania zamówienia.
OK Market! przechodzi obecnie test w kilku sklepach Carrefour we Francji. Testy pozwolą zapewnić odpowiednią jakość przed rozszerzeniem usługi, także na sklepy partnerskie.
Podobne rozwiązania Carrefour wprowadził już w Rumunii (na platformie Bringo), Belgii (pod nazwą Ship-To) i Argentynie (Bringo). Jeśli OK Market! się sprawdzi, pojawi się na kolejnych rynkach.