Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

ONe z 8 mln zł na dalszy rozwój w Polsce i ekspansję zagraniczną

W najnowszej rundzie finansowania startup zarządzający platformą pozyskał 8 mln zł. Zdobyte fundusze zostaną przeznaczone na pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowanie modelu ekspansji na rynki zagraniczne.
Reklama
  • Platforma ONe to rozwiązanie Omnichannel Cloud Platform: połączenie sklepu internetowego oraz systemu sprzedażowego dla handlowców. 
  • W najnowszej rundzie finansowania startup zarządzający platformą pozyskał 8 mln zł. 
  • Wcześniej, w ciągu trzech lat od powstania, firma pozyskała 9 mln zł kapitału własnego, a zebrane środki pozwoliły jej zbudować platformę do transformacji cyfrowej działów sprzedaży „ONe of the kind”. To oznacza, że łącznie startup zgromadził na rozwój środki w wysokości 17 mln zł.

 

65 tys. – tyle godzin prac programistycznych potrzeba na zbudowanie systemu, łączącego w sobie sprzedaż tradycyjną oraz cyfrową i dokładnie w takim czasie powstawała platforma e-commerce ONe, dopasowana do potrzeb modelu B2B, stworzona i rozwijana przez praktyków handlu.

 – Na bazie 25 lat doświadczeń w budowaniu i rozwijaniu działów handlowych, wraz z zespołem ekspertów, przygotowaliśmy narzędzie wprowadzające firmy w erę cyfrowej rewolucji – platformę ONe. Dziś już wiemy, że tylko zespolenie e-commerce B2B i stacjonarnych punktów obsługi klienta daje szansę na wdrożenie pełnego modelu sprzedaży opartego o omnichannel – mówi Artur Piekarczyk, prezes zarządu ONe Company sp. z o.o prowadzącej platformę ONe.

 Zastrzyk gotówki: dla spółki i inwestora

W ciągu trzech lat startup zebrał 9 mln zł kapitału własnego, które przeznaczył na rozwój platformy do transformacji cyfrowej działów sprzedaży „ONe of the kind”. Dzięki kolejnej rundzie finansowania spółka zwiększy zgromadzony kapitał do 17 mln zł. 

 – 8 mln zł zostanie wpłacone przez udziałowców na podniesienie kapitału spółki. To nowy kapitał, który w całości zostanie przeznaczony na pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie produktu do ekspansji na rynki zagraniczne – komentuje Piekarczyk.

Model pozyskiwania przychodów spółka opiera na formule plug&sell czyli prostych wdrożeniach na dużą skalę. Założenia finansowe startupu są klarowne: na koniec roku spółka przekroczy 10 mln złN przychodów w modelu abonamentowym. 

Strategiczne plany i cele

 W 2022 r. kamieniem milowym w dalszym rozwoju firmy będzie pozyskanie partnerów handlowych i technologicznych, dzięki którym platforma ONe uzyska zaplanowaną skalę wdrożeń. Także w przyszłym roku spółka planuje rozpocząć szersze oferowanie platformy ONe na polskim rynku.

 – Chcemy stworzyć standard dla platform OCP (Omnichannel Cloud Platform), a tym samym zająć pozycję lidera w zakresie wdrożeń narzędzi do transformacji cyfrowej sprzedaży. W ciągu najbliższych 12 miesięcy opracujemy metody integracji i wdrożenia ONe – tak, aby na koniec roku wyjść ze skalowalną platformą na rynek europejski – dodaje Piekarczyk.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.