Outdoorzy poprawia wyniki i inwestuje w technologie
Outdoorzy, spółka notowana na rynku NewConnect, zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, wypracowała blisko 65 tys. zł zysku netto w 2 kw. roku obrotowego 2017/2018 przy przychodach netto ze sprzedaży sięgających 1.738 tys. zł. Spółka realizuje nowe projekty rozwojowe w obszarze technologicznym oraz marketingowym.
Osiągnięte wyniki finansowe wykazują istotną poprawę wobec 2 kw. roku obrotowego 2016/2017, kiedy to zysk netto wyniósł 3 tys. zł, a przychody netto ze sprzedaży sięgnęły 1.638 tys. zł. Narastająco, po dwóch kwartałach roku obrotowego 2017/2018 zysk netto spółki ukształtował się na poziomie 22 tys. zł przy przychodach netto ze sprzedaży wynoszących 3.062 tys. zł wobec straty netto w wysokości 22 tys. zł oraz przychodów netto ze sprzedaży w kwocie 3.098 rok wcześniej.
Istotny wzrost rentowności i tym samym zysku netto Outdoorzy jest efektem prowadzonych działań w obszarze marketingu, mających na celu zwiększanie zasięgu i docierania sklepu z ofertą do coraz szerszego kręgu odbiorców. - Na bardzo dobre wyniki finansowe w dużej mierze mają wpływ nadal rosnąca sprzedaż w segmencie detalicznym i hurtowym naszej działalności, jak i poprawa marży, na której działamy. Dodatkowo, pozytywnym czynnikiem jest poszukiwanie nowych marek oraz rozwój swoich własnych. Jeśli chodzi o kolejne kwartały to dokładamy wszelkich starań, aby pozytywny trend został zachowany - wyjaśnia Łukasz Golonka, członek zarządu Outdoorzy S.A.
Przeczytaj także:
Spółka w dalszym ciągu dostrzega bardzo wysokie zainteresowanie marką własną Naturehike, która utrzymuje się bardzo wysoko w rankingu najlepiej sprzedających się marek w segmencie detalicznym. Outdoorzy S.A. zrealizowała nowe projekty w obszarze technologicznym, aktualizując oraz nabywając kolejne moduły oprogramowania komputerowego do wsparcia procesów sprzedaży, a także wdrażając narzędzia IT służące do automatyzacji oraz wymiany dokumentów sprzedaży z klientami. Celem tych działań jest stworzenie środowiska IT, które pozwoli na rozszerzenie sprzedaży poprzez planowane uruchomienie nowych kanałów sprzedaży, dzięki czemu możliwe będzie wdrożenie nowocześniejszej platformy e-commerce.
Emitent dokonał też nowych inwestycji w sprzęt komputerowy oraz infrastrukturę sieciową, aby poprawić realizację procesów sprzedażowych. Spółka rozbudowała również dział marketingu w celu zwiększenia jakości oferty prezentowanej na platformie sprzedaży on-line outdoorzy.pl oraz w pozostałych kanałach sprzedaży. Podpisana została także umowa z podmiotem, który specjalizuje się we wdrożeniach platformy Magento, na mocy której ma on zająć się realizacją wdrożenia nowej platformy e-commerce dla sklepu outdoorzy.pl. Planowane wdrożenie ma zostać przeprowadzone w 4 kw. 2018 r. Natomiast samo uruchomienie nowej platformy na nastąpić na przełomie roku 2018/2019.
Przeczytaj także:


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
madziar 2018-07-05 12:34:18
Polecam sprawdzić grupę na FB - zakochani w technologii
- 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
- 09:41 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- Pt 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- Pt 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- Pt 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- Pt 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.