Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Packeta z ofertą dla polskich e-sklepów. Łączy się z IdoSell

Packeta – globalna, cyfrowa platforma e-commerce, pomoże e-sklepom z Polski w ekspansji poza granicę kraju.  Firma posiada już w naszym kraju dwa magazyny – w Warszawie i Cieszynie, planuje też otwarcie kolejnych obiektów – w Poznaniu i Krakowie.Teraz ogłosiła integrację z IdoSell.
Reklama
  •  Packeta – globalna, cyfrowa platforma e-commerce, oferująca usługi dla sklepów internetowych, intensyfikuje swoje działania na polskim rynku.
  • Firma obecna w 34 krajach, która w 2020 roku dostarczyła przeszło 40,5 milionów paczek i osiągnęła obroty na poziomie ponad 98 mln euro, pomoże e-sklepom z Polski w ekspansji poza granicę kraju.
  • Oprócz dostarczania przesyłek do klientów zagranicznych, Packeta świadczy też wachlarz usług doradczych dla sklepów online, które chcą rozpocząć działalność na nowych rynkach.

Packeta to firma utworzona w Czechach, która stała się marką globalną. Jest obecna w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie, między innymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Teraz ma w planach dalszą ekspansję i intensyfikację obecności na niektórych rynkach, w tym w Polsce. Podstawową działalnością firmy jest dostarczanie paczek za granicę. Przesyłka do 5 kg z Polski do Czech kosztuje od 9,50 zł. Jest to zatem stawka porównywalna z tymi, jakie zwykle obowiązują dla paczek dostarczanych na terenie kraju. 

Packeta posiada ponadto doświadczenie w pomocy e-sklepom w rozpoczęciu działalności za granicą, w tym nawiązywaniu relacji z partnerami biznesowymi, w organizowaniu kampanii marketingowych, zapewnia też informacje na temat rynku.

Packeta poszukuje nowych partnerów biznesowych

Chcąc rosnąć na polskim rynku, Packeta wciąż poszukuje w branży e-commerce nowych partnerów biznesowych - mówi Dawid Bednarek, Dyrektor ds. sprzedaży w Packeta Polska.

Oprócz pozyskiwania kolejnych partnerów, Packeta inwestuje w Polsce także w rozwój swojej infrastruktury. Już teraz posiada magazyny w Cieszynie i w Warszawie. W najbliższym czasie planuje otwarcie obiektów w Poznaniu i Krakowie.

Dzięki integracji z IdoSell 6 tys. e-sklepów z Polski będzie taniej wysyłać przesyłki do 34 krajów w których działa Packeta.

- Sprzedaż cross-border jest jednym z dominujących kierunków we współczesnym e-commerce. Integracja z Packetą może pomóc naszym klientom w rozwoju biznesu oraz zwiększeniu sprzedaży. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie usprawnić proces sprzedaży zagranicznej naszych merchantów – mówi Piotr Wawer, head działu marketingu z IdoSell.

W Niemczech najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych online jest moda, elektronika użytkowa i komputery oraz media (książki, muzyka, filmy, gry wideo). W 2020 roku e-zakupy robiło 85 procent obywateli, ale 50% wszystkich zamówień jest zwracanych.
W Czechach moda stanowi największy odsetek sprzedaży online – 29%. Na kolejnych miejscach znajdują się elektronika użytkowa i media (28 %), zabawki, hobby i majsterkowanie (23 %), meble i urządzenia (12 %) oraz żywność i higiena osobista (8 %). Według danych przeprowadzonych przez Statista, czeska branża e-commerce już w 2019 roku warta była około 2,5 miliarda euro.
W 2019 r. handel elektroniczny w Turcji (w tym zakłady online) był wart 10,76 mld euro po 39-proc. wzroście rok wcześniej. Najpopularniejszą kategorią produktów jest moda (68 % konsumentów kupuje je online), a następnie elektronika użytkowa (58 %), produkty do higieny osobistej i kosmetyki (49 %) oraz książki, filmy i gry komputerowe. Popularne jest również zamawianie jedzenia w restauracjach na wynos (47 %).
Z kolei Francja jest jednym z największych krajów e-commerce na świecie (szósty na świecie i trzeci po Niemcach i Wielkiej Brytanii w Europie). Według szacunków do końca 2020 r. rynek sprzedaży detalicznej online miał osiągnąć wartość ponad 115 miliardów euro. Według danych Centre for Retail Search rynek e-commerce odpowiadał za 4,27 procent PKB kraju w 2019 roku. Moda to kategoria pierwszego wyboru dla 58% francuskich konsumentów. Kolejnymi zostały dobra kultury (50 %) oraz podróże i turystyka (40 %).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum