PARTNER PORTALU

Pago wchodzi do Polski. Wkrótce chce mieć 500 tys. klientów

Autor: PB 21 kwietnia 2021 14:21

Fintech Pago, oferujący możliwość płatności wielu rachunków w jednym miejscu, planuje ekspansję w Polsce. Przy współpracy z Visa w kilka kwartałów Pago chce przyciągnąć nawet 500 tys. klientów.

Po kilku miesiącach rozwoju w trybie organicznym Pago rozpoczyna ekspansję nad Wisłą, oferując m.in. 5-proc. cashback przy wsparciu Visa. Pago jest w Rumunii, docierając do 200 tys. użytkowników, którzy opłacają co miesiąc w jednym miejscu rachunki na miliony EUR. W Polsce w kilka kwartałów Pago chce przyciągnąć nawet 500 tys. Polaków, oferując im kolejne usługi w jednym miejscu, w jednym czasie.

Obecnie w Polsce fintech ma już kilka tysięcy użytkowników i pozwala opłacać rachunki w jednym miejscu od niemal 100 największych dostawców energii czy usług telekomunikacyjnych: m.in. Orange, Play, Canal+, Cyfrowego Polsatu czy Energii, Innogy, PGNiG oraz lokalnych wodociągów.

- Uruchomiliśmy właśnie program cashback. Naszym partnerem jest Visa, gwarantujemy w nim zwrot 5 proc. z kwoty każdego opłaconego rachunku. Nasz cel jest jasny: chcemy zachęcić do spróbowania możliwości i prostoty Pago jak największą liczbę Polaków. Nasze doświadczenia pokazują bowiem, że z użytkowników, którzy skorzystali z Pago co najmniej dwukrotnie aż 85 proc. zostaje z Pago na zawsze – podkreśla Adrian Cighi, współzałożyciel Pago, jednego z najpopularniejszych fintechów w Rumunii.

Partner ekspansji Pago – Visa – gwarantuje bezpieczeństwo danych jak i transakcji finalizowanych przy pomocy aplikacji.

Większościowy pakiet w rumuńskiej spółce Pago przejął największy tamtejszy bank - Banca Transilvania. Pago w Rumunii  ma 350 dostawców, 5 mln płatności w kilka kwartałów na kwotę 100 mln EUR. Polska spółka Pago należy jednak w całości do pierwotnych założycieli Pago, w tym do Adriana Cighi.

- Nasz sukces w Rumunii pozwala nam finansować potrzeby Pago w Polsce ale naturalnym wydaje się wpuszczenie na pokład lokalnych inwestorów, funduszy inwestycyjnych czy przedstawicieli branży finansowej – zaznacza Adrian Cighi i dodaje, że model biznesowy Pago oznacza darmowe usługi dla użytkowników ale i wpuszczanie na platformę kolejnych, komercyjnych dostawców takich jak np. ubezpieczyciele.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9874
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,47

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.