PayPal: Mobile commerce to już teraźniejszość

Autor: www.dlahandlu.pl 29 października 2013 11:47

W 2013 r. konsumenci w Polsce wydadzą za pomocą urządzeń przenośnych ponad 1 mld zł - wynika z badania instytutu IPSOS, przeprowadzonego na zlecenie firmy PayPal. Wartość transakcji mobilnych będzie rosła w tempie 60 proc. rocznie, by w roku 2015 sięgnąć 3 mld zł.

M-commerce to przede wszystkim szansa na rozwój biznesów prowadzonych w sieci. Forrester Research na zlecenie PayPal zbadał, jak zastosowanie nowoczesnych rozwiązań w m-handlu wpływa na sprzedaż. Okazuje się, że udostępnienie klientom narzędzi mobilnych zwiększa ich zaangażowanie, a co za tym idzie również sprzedaż. Ponadto, wprowadzenie możliwości płatności mobilnych z PayPal, przełożyło się wśród badanych sprzedawców na 32% wzrost sprzedaży w grupie lojalnych klientów. Wpływ miały takie czynniki, jak brak konieczności udostępniania wrażliwych danych, możliwość skierowania oferty firmy do większej grupy potencjalnych klientów, również zagranicą, oraz łatwość wykonania płatności.
- Zakupy zawsze i wszędzie to nie trend - to trwała zmiana w zachowaniu. Pośród już ponad 100 sklepów w Polsce, z 5000 na świecie, które nawiązały z nami współpracę, odnotowujemy bardzo znaczące wzrosty wejść mobilnych miesiąc do miesiąca oraz zwiększone przywiązanie do marek, które oferują przyjazne rozwiązania mobilne. Szczególnie, jeśli są to dedykowane aplikacje na smartfony i tablety - ocenia Iwo Szapar, general manager Shopgate Polska. - Klienci oczekują użytecznej oraz szybkiej strony mobilnej czy aplikacji. Jak wynika z naszych obserwacji, 60 proc. użytkowników opuszcza nie-mobilną stronę, z czego 40 proc. od razu szuka produktów u konkurencji. Globalna współpraca z PayPalem to możliwość zaoferowania naszym sklepom bardzo zaawansowanych technologicznie, jednak maksymalnie prostych i użytecznych płatności mobilnych swoim klientom. Głęboka integracja PayPal Express Checkout zapewnia użytkownikom możliwość płatności 3 kliknięciami, bez konieczności opuszczania strony czy też aplikacji - dodaje.
Od wygody przeprowadzenia płatności na smartfonie czy tablecie, w dużym stopniu zależy poziom konwersji w sklepie internetowym. Cześć użytkowników rezygnuje bowiem z zakupu, jeśli płatność jest zbyt skomplikowana lub budzi wątpliwości co do bezpieczeństwa.
- Kupując za pomocą smartfonów czy tabletów konsumenci oczekują przede wszystkim wygody i bezpieczeństwa, a także szybkości z jaką mogą dokonywać transakcji. Zapłata z wykorzystaniem aplikacji PayPal daje pełną ochronę i średnio trwa zaledwie 15 sekund. Mimo już istniejących udogodnień, PayPal stale kładzie nacisk na wprowadzanie kolejnych innowacji, a w Polsce na współpracę i wsparcie dla lokalnych sprzedawców - mówi Matt Komorowski, head of sales, Central & Eastern Europe, PayPal.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5925
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    6,40

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.