PayPo obsłuży płatności odroczone na ERLI.pl

Marketplace’y stanowią już ponad 60 proc. całego rynku e-commerce na świecie, a w najbliższych latach udział ten może wzrosnąć nawet do 75 proc.
Płatności odroczone wpływają na sprzedaż w sklepach.
Popularność rozwiązań BNPL potwierdzają dane PayPo, z którego korzysta już ponad 750 tys. kupujących w Polsce.
BNPL wspiera sprzedaż
Płatności odroczone wpływają na sprzedaż w sklepach. Według danych firm współpracujących z PayPo, po udostępnieniu tej formy płatności, liczba porzuconych koszyków zakupowych spada średnio o 15-20 proc., a średnia wartość transakcji rośnie aż o 20-40 proc. Dodatkowo klienci, którzy korzystają z płatności odroczonych, robią zakupy nawet 2 razy częściej.
Zakupy na marketplace’ach są bardzo popularne wśród konsumentów na całym świecie. Ten trend jest również widoczny w Polsce. Potwierdzają to najnowsze badania, m.in. agencji badawczej Inquiry, które wskazuje, że aż 2/3 kupujących online w naszym kraju regularnie korzysta z usług tego typu platform. Jak podkreślają eksperci, marketplace’y stanowią już ponad 60 proc. całego rynku e-commerce na świecie, a w najbliższych latach udział ten może wzrosnąć nawet do 75 proc.
Płatności odroczone zyskują na popularności
Z danych GfK wynika, że już 71% polskich konsumentów uważa się za smart shopperów. Wyższa świadomość klientów powoduje, że chętnie sięgają oni po takie rozwiązania jak płatności odroczone. Zyskują bowiem nie tylko możliwość zapłacenia później (nawet 30 dni po zamówieniu, bez dodatkowych kosztów), ale także robią pewne zakupy. Najpierw mogą sprawdzić produkt, a zapłacić za niego dopiero, jak będą mieli pewność, że spełnia ich oczekiwania. Popularność rozwiązań BNPL potwierdzają dane PayPo, z którego korzysta już ponad 750 tys. kupujących w Polsce.
Na platformie ERLI.pl klienci mogą wybierać spośród ponad 6 mln produktów, oferowanych przez szerokie grono sprzedawców. Platforma rozpoczęła swoją działalność w 2020 roku, obecnie kupuje na niej ponad 6 mln osób miesięcznie.