PepsiCo bliżej konsumenta. Gigant FMCG wchodzi w sprzedaż online
Gigant branży FMCG, koncern PepsiCo, uruchomił w Stanach Zjednoczonych „wirtualną spiżarnię". Producent napojów bezalkoholowych, chipsów ziemniaczanych i innych przekąsek będzie dostarczać swoje produkty konsumentom za pośrednictwem dwóch sklepów internetowych.

PepsiCo uruchamia dwa e-sklepy, fot. za pepsico.com
Reklama
PepsiCo zdecydowało się na ten ruch w związku z pandemią koronawirusa i zmianami w nawykach konsumentów: ludzie jedzą o wiele więcej podczas pobytu w domu. Producent uruchomił PantryShop.com i Snacks.com dla amerykańskich klientów. Zamówienie zostanie im dostarczone bezpłatnie w ciągu dwóch dni. Można je również wysyłać jako prezent dla przyjaciół i rodziny.
Na PantryShop.com PepsiCo oferuje wstępnie gotowe pakiety produktów w cenie od 29 do 49 dolarów. Zestawy zawierają płatki śniadaniowe Quaker, sok owocowy Tropicana i napoje energetyczne. W Snacks.com klienci mogą wybierać spośród dziesiątek referencji, w tym marek Lay's i Cheetos. Więcej produktów zostanie dodanych do oferty w nadchodzących miesiącach.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama