Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PepsiCo bliżej konsumenta. Gigant FMCG wchodzi w sprzedaż online

Gigant branży FMCG, koncern PepsiCo, uruchomił w Stanach Zjednoczonych „wirtualną spiżarnię". Producent napojów bezalkoholowych, chipsów ziemniaczanych i innych przekąsek będzie dostarczać swoje produkty konsumentom za pośrednictwem dwóch sklepów internetowych.
Reklama

PepsiCo zdecydowało się na ten ruch w związku z pandemią koronawirusa i zmianami w nawykach konsumentów: ludzie jedzą o wiele więcej podczas pobytu w domu. Producent uruchomił PantryShop.com i Snacks.com dla amerykańskich klientów. Zamówienie zostanie im dostarczone bezpłatnie w ciągu dwóch dni. Można je również wysyłać jako prezent dla przyjaciół i rodziny.

Na PantryShop.com PepsiCo oferuje wstępnie gotowe pakiety produktów w cenie od 29 do 49 dolarów. Zestawy zawierają płatki śniadaniowe Quaker, sok owocowy Tropicana i napoje energetyczne. W Snacks.com klienci mogą wybierać spośród dziesiątek referencji, w tym marek Lay's i Cheetos. Więcej produktów zostanie dodanych do oferty w nadchodzących miesiącach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum