PARTNER PORTALU

Pharmena zamierza rosnąć dzięki Amazonowi

Autor: EK 13 kwietnia 2021 09:44

Pharmena zamierza rosnąć dzięki Amazonowi fot. Konrad Palka, prezes zarządu Pharmena

Grupa Pharmena zakłada, że na wzrost sprzedaży spółki w tym roku wpłynie wdrożenie ok. 80 nowości na rynek drogeryjny i farmaceutyczny oraz wprowadzenie produktów pod markami kontrahentów. Jednocześnie spółka chce rozwinąć kanał e-commerce wprowadzając nowe produkty na zagraniczne platformy m.in. Amazon. 2020 rok firma zakończyła spadkiem sprzedaż o 11 proc. i stratą na poziomie 6,9 mln zł.

Nowe produkty pod markami Favorite Nature oraz Novaja przeznaczone będą do pielęgnacji włosów jak i skóry. Dodatkowych przychodów firmie ma dostarczyć również produkcja kosmetyków dla klientów pod marką private label.
W Polsce Pharmena zamierza kontynuować współpracę z obecnymi kontrahentami zarówno na rynku farmaceutycznym jak i nowoczesnych drogerii. Łódzki producent chce także budować dwa nowe kanały dystrybucji tj. drogerii na rynku tradycyjnym oraz e-commerce. W eksporcie spółka zamierza rozwijać współpracę z Amazon (sprzedaż odbywa się aktualnie na pięciu platformach e-commerce w Europie) oraz z kontrahentami z Bliskiego Wschodu i Azji. W obszarze suplementów diety Menavitin firma planuje kontynuować sprzedaż produktów pod swoją marką głównie w kanale
e-commerce.
- Poszerzyliśmy asortyment Dermeny o nowe linie oraz zgodnie z panującymi trendami rynkowymi wdrożyliśmy nowe marki kosmetyków naturalnych. Pierwsze nowości pojawiły się już na półkach sklepowych największych sieci drogeryjnych w Polsce. Naszą intencja jest także zwiększenie ilości produktów i wolumenów sprzedaży na platformach Amazona. Wierzę, że wprowadzone inwestycje rozwojowe zaprocentują  i przełożą się na tegoroczne wyniki Spółki - mówi Konrad Palka, prezes zarządu Pharmeny.
W 2020 roku Grupa Pharmena uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości blisko 10 mln złotych odnotowując 11 proc. spadek sprzedaży w porównaniu do roku 2019. Strata netto zmniejszyła się
i wyniosła 6,9 mln zł (vs. 9,6 mln zł straty w roku ubiegłym). Sprzedaż spółki została obarczona sytuacją związana z pandemią Covid-19 i wprowadzonymi ograniczeniami w zakresie handlu stacjonarnego.
- Wykorzystaliśmy ten czas  do przeprowadzenia procesów optymalizujących koszty Grupy oraz prac związanych z rozwojem portfela produktów. Poza znacznym rozwojem części dermokosmetycznej, pracowaliśmy nad kolejnym produktem z serii suplementów diety Menavitin – dodaje Konrad Palka.

Eksport firmy wzrósł w zeszłym roku o ponad 600 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9401
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    7,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.