Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PIH: Łączona sprzedaż w sklepach i interencie będzie się dynamicznie rozwijać

- Internetowe sklepy nie muszą odbierać klientów stacjonarnym sklepom. Warto połączyć te dwie formy sprzedaży i można spodziewać się wzrostu zysków. Sposób ten jest popularny wśród światowych firm. W Polsce dopiero raczkuje, ale jego rozwój będzie dynamiczny - ocenia Maciej Ptaszyński, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu.
Reklama

Maciej Ptaszyński zauważa, że pomimo silnej reklamy dyskontów rośnie zainteresowanie sklepami mniejszymi oraz zakupami w internecie.

- Z pewnością za kilka lat będziemy więcej kupować w sieci, także produktów spożywczych. Jest to najszybciej rozwijający się trend w sprzedaży. Rośnie też sprzedaż wielokanałowa, czyli omnichannel – połączenie zakupów wirtualnych z tradycyjnymi.

Odwiedzalność centrów handlowych w Polsce w grudniu rośnie o prawie 20 proc. w stosunku do innych miesięcy - wynika z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych. W tym miesiącu największym zainteresowaniem klientów cieszą się sklepy oferujące biżuterię, zegarki, akcesoria i zabawki oraz książki.

Czas zakupów przed świętami i Sylwestrem to również bardzo dobry okres dla sklepów oferujących produkty spożywcze i żywność w centrach handlowych. 

Branżą, która w najmniejszym stopniu korzysta z grudniowej gorączki zakupowej są kina, kluby fitness czy kręgielnie, których wyniki rosną zaledwie o 2 proc. w stosunku do pozostałych miesięcy w roku.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum