Plantwear zwiększył przychody o 35 proc.
Plantwear, notowany na NewConnect e-sklep z drewnianymi akcesoriami lifestylowymi, w pierwszym miesiącu 2021 r. osiągnął 723,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Na 35 proc. wzrost wyników wobec 535,7 tys. w styczniu 2020 r. wpłynął zarówno wzrost sprzedaży pod marką Plantwear, jak i platformy Giftbay, odpowiadającej za sprzedaż personalizowanych prezentów.
– Przy zwiększonych obrotach, udało nam się obniżyć koszty reklamy nawet o 40 proc. – podsumowuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. – Co więcej, w 2020 r. zanotowaliśmy część zamówień spoza kanału e-commerce, wobec czego dynamiki minionego miesiąca pomniejszone o sprzedaż hurtową z ubiegłego roku, prezentują się jeszcze lepiej – dodaje.
Za połowę styczniowych wzrostów odpowiedzialne były wpływy ze sprzedaży personalizowanych upominków z Giftbay, platformy uruchomionej w kwietniu ubiegłego roku. Już niedługo spółka zamierza poszerzyć ofertę o nową markę Just Plants, rośliny doniczkowe w designerskiej oprawie. Dodatkowo, prowadzone są zaawansowane rozmowy ze znanymi markami, dotyczące sprzedaży produktów Plantwear w ich kanałach.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 14:30 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
- 14:18 New Yorker debiutuje w Żorach
- 14:14 Alcalia - alkaliczna woda mineralna o pH 9,36
- 14:10 Maxi Zoo najemcą Homepark Rawa w Katowicach
- 14:00 Zmiana na stanowisku prezesa Aldi w Polsce
- 13:49 Sucharki z dodatkiem oleju rzepakowego od firmy Mamut
- 13:38 Właściciel pubu w Warszawie: nie miałem na opłacenie koncesji na alkohol
- 13:23 Tragiczny rok zamknięcia gastronomii
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.