Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Platforma z używanymi przedmiotami pozyskała 28 mln zł

Właściciel platformy LESS_ (spółka CountMe) zebrał kolejną rundę finansowania i łącznie pozyskał już ponad 28 mln zł. Jednocześnie, spółka - zgodnie z harmonogramem - negocjuje przejęcie giełdowego Groclin SA. Do inwestorów spółki, oprócz Dawida Urbana, należą m.in. Robert Lewandowski, Krzysztof Pawiński (współtwórca Maspeksu) czy założyciele Allegro. Teraz dołączył do nich m.in. Adam Kenkel SA.
Reklama

LESS_ to darmowa i popularna platforma, dzięki której można kupić i sprzedać używane przedmioty od innych użytkowników online w tym ubrania, elektronikę czy zabawki. Jej głównym celem jest dalsze skalowanie działalności w Polsce oraz ekspansja w kolejnych krajach.

Platforma zbliża się do poziomu 1 mln zarejestrowanych użytkowników. Pozyskane właśnie środki zamierza przeznaczyć na dalsze skalowanie działalności w Polsce oraz ekspansję w kolejnych krajach.

LESS_ idzie na giełdę

 - Od samego początku projekt LESS_ cieszy się zainteresowaniem inwestorów jak i użytkowników. Jednak nigdy nie ukrywaliśmy, że mierzymy dużo wyżej: budujemy największą, globalną platformy do kupowania i sprzedawania używanych rzeczy. Już na początku działalności zauważyliśmy, jak ważne jest dla społeczeństwa dbanie o środowisko i jego przyszłość - z każdym miesiącem trend eko nabiera przyspieszenia, a nasza platforma jest na ten trend odpowiedzią. Jesteśmy na fali wzrostowej, dlatego pokazanie naszej spółki także doświadczonym inwestorom z GPW wydaje się dobrym pomysłem. Inwestorzy ci w ostatnich kwartałach doceniają firmy technologiczne z mocnym teamem i spójną wizją. Jednocześnie LESS_ wkracza w kolejną fazę rozwoju i już teraz negocjujemy z kolejnymi dużymi inwestorami prywatnymi, chcącymi uczestniczyć w naszej ekspansji geograficznej jak i produktowej – zaznacza Dawid Urban, współzałożyciel i inwestor marki LESS_, zapowiadając kolejne inwestycje w skalowanie biznesu.

W przypadku pomyślnego zakończenia negocjacji LESS SA już za kilka miesięcy miałaby stać się spółką notowaną na GPW. Niezależnie od tego, plany LESS_ zakładają intensywny wzrost w najbliższych miesiącach i zdobywanie kolejnych setek tysięcy użytkowników m.in. w kilku kolejnych krajach w Europie. Już teraz łączna liczba zarejestrowanych użytkowników na platformie zbliża się do miliona. Marketingowe działania marki wspiera obecnie ponad 300 influencerów z kilku krajów.

Na fali less waste

- Sukcesy kilku jednorożców pokazują, jaki jest potencjał firm działających w sferze megatrendów związanych z ekologią i gospodarki cyrkularnej. Do tego naszą obietnicą jest zaoferowanie użytkownikom platformy spełniającej wszystkie ich oczekiwania pod kątem funkcjonalności. A przy tym będzie ona intuicyjna i bezpieczna z perspektywy użytkowników w kwestii kupowania i sprzedawania używanych rzeczy z wielu różnych, nowych kategorii. Moda jest tylko jedną z nich. Widzimy na własnym przykładzie, że wraz z rozwojem świadomości idei „less waste” młode pokolenia masowo kupują i sprzedają używane rzeczy w bezpieczny oraz sprawdzony sposób – podkreśla Mateusz Oleksiuk, prezes CountMe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.