Poczta Polska najcenniejszą marką w zakresie usług
Poczta Polska znalazła się wśród najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. Zdobyła w tym rankingu 1. miejsce, zaś 7. w ogólnym rankingu najważniejszych polskich marek.
Reklama
Poczta Polska po raz pierwszy znalazła się na tak wysokich miejscach w rankingach marek – branżowym i ogólnym. Wcześniej plasowała się na niższych pozycjach.
We współczesnym świecie marka to ogromny kapitał – istotny zarówno dla największych międzynarodowych korporacji jak i małych firm rodzinnych. Bez stworzenia siły marki, którą ludzie rozpoznają i cenią, nie ma klientów i nie ma przychodów. – Dobre postrzeganie Poczty Polskiej jako marki, to dla nas powód do radości. Jako firma zaufana, bezpieczna i uczciwa dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów – mówi Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.
XIV Edycja rankingu Najcenniejszy Polskich Marek została opracowana przez dziennik Rzeczpospolita.
Reklama