PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Poczta Polska pozyskała 6 tys. nowych klientów B2B

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2020 10:26

Poczta Polska pozyskała 6 tys. nowych klientów B2B Poczta Polska planuje rozwój sieci punktów odbioru do 15 tys., fot. materiały prasowe

Poczta Polska współpracuje z ponad 45 tys. klientów biznesowych w segmencie obsługi logistycznej firm (B2B). W ubiegłym roku spółka pozyskała około 6 tys. nowych klientów. Wśród nich są przedstawiciele branży przemysłowej, motoryzacyjnej, sieci sklepów stacjonarnych, księgarnie oraz sklepy AGD.

Operator pocztowy obsługuje zarówno podmioty o zasięgu krajowym, spółki i korporacje międzynarodowe jak również małe, rodzinne przedsiębiorstwa oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą. Relacje handlowe z nowymi klientami koncentrują się obsłudze paczek, ale obejmują również obsługę tradycyjnych przesyłek listowych. Nowi klienci Poczty działający na rynku e-commerce reprezentują wiele różnorodnych branż, są wśród nich przedstawiciele przemysłu, motoryzacji, księgarnie, sklepy AGD, a także sklepy stacjonarne z odzieżą oraz apteki.

- Przewidujemy, że za cztery lata operatorzy na polskim rynku obsłużą prawie 850 mln paczek, czyli dwa razy więcej niż w 2017 roku. Rynek ma więc ogromny potencjał rozwoju – mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Jednym z największych atutów Poczty Polskiej jest dostęp do usług. Spółka posiada w całym kraju ponad 7,6 tys. placówek. Ponadto wspólnie z partnerami – PKN Orlen, Żabką Polska, Biedronką oraz kioskami i salonikami prasowymi Ruchu stworzyła największą w kraju sieć click&collect, do której należy ponad 12 tys. punktów odbioru przesyłek.

- Nasza oferta pod względem liczby, jak i dostępności punktów odbioru wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wiele z tych punktów czynnych jest do późnych godzin nocnych, także w soboty i niedziele. To rozwiązanie wygodne dla klientów – podkreśla Artur Więckowski.

Nowoczesne rozwiązania dedykowane e-commerce to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej. Jednym z jej ważnych elementów jest współpraca z największą w kraju internetową platformą handlową – Allegro.pl, partnerstwo w ramach Programu Allegro SMART czy Empik Premium.

Znowelizowana Strategia Poczty Polskiej na lata 2020–2024 zakłada rozwój usług paczkowo-kurierskich i logistycznych. Spółka planuje rozwój sieci punktów odbioru do 15 tys., oprócz tego w najbliższych latach udostępni klientom ok. 4 tys. automatów paczkowych. W planach jest uruchomienie trzech nowych sortowni oraz ośmiu nowoczesnych maszyn paczkowych. Firma chce przeznaczyć na inwestycje 1,9 mld zł. Dzięki temu ma zwiększyć do poziomu 2,1 mld zł przychody z segmentu KEP i logistyki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Melepeta 2020-02-24 10:33:32

    Planet B2B S.A to Pocztowska spółka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5861
Ilość aktualnych ofert: 516776

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.