Koniec stref samoobsługowych na Poczcie

Samoobsługowa Strefa 24h to wyodrębniona część placówki pocztowej w której przez całą dobę mogli nadać i odebrać listy i paczki.
Poczta Polska tłumaczy, że obecnie klienci o wiele chętniej wybierają inne, oferowane także przez Pocztę Polską, opcje dostosowane do ich potrzeb i stylu życia.
Koniec urządzeń samoobsługowych Poczty Polskiej
- Polacy cenią sobie przede wszystkim wygodne, proste i szybkie rozwiązania. Szczególnie w dużych aglomeracjach, gdzie znajdują się strefy samoobsługowe, o wiele chętniej wybierają możliwość nadania i odbioru przesyłki blisko domu, w drodze z/do pracy, czy w odwiedzanym często sklepie spożywczym - podaje Poczta Polska.
Pocztex - to priorytet Poczty
Operator zdecydował, że zlikwiduje nieefektywne rozwiązania, ale będzie stale rozwijał usługi, które są odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów – nadających i odbierających przesyłki, w tym kupujących i sprzedających w Internecie. Skupia się m.in. na rozwoju multikanałowości usługi Pocztex .
Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce, Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych, zlokalizowanych w całym kraju i Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres.
Spółka w ostatnim czasie wprowadziła opcję nadawania przesyłek bez konieczności drukowania etykiety w punktach partnerskich oraz usługę Pocztex Thermo Tracking. Rozwija także współpracę z klientami z rozwojowych gałęzi gospodarki (branża farmaceutyczna i optyczna).