Poczta Polska z nowymi usługami dla klientów cyfrowych
Nowe rozwiązanie typu fast track zostanie wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach klienci odbierający lub wysyłający przesyłkę KEP (kurierską, ekspresową i paczkę) będą obsługiwani poza kolejnością. Dedykowane okienko będzie oznaczone specjalną naklejką.
- Poczta Polska stawia na cyfrowe rozwiązania. Do końca roku wszyscy, którzy nadadzą Paczkę+ przy wykorzystaniu aplikacji elektronicznej otrzymają dodatkowy rabat. Usprawnienie obsługi paczek nadawanych w formie elektronicznej przez klienta to kolejne korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Z nowej oferty Poczty Polskiej będą mogli skorzystać klienci odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie oraz osoby wysyłające paczki dzięki platformie cyfrowej Envelo. Nowe rozwiązanie umożliwia wygodne nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania – we własnym zakresie – nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient po podaniu numeru przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy otrzyma od pracownika obsługi wydrukowaną nalepkę. Z nowej oferty będą mogły skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu.
Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej. Szacuje się, że w tym roku polski e-commerce osiągnie wartość w 100–120 mld zł.