Podaj Dalej - nowa usługa InPostu dla lokalnego biznesu

Umieszczanie przesyłek w Paczkomacie w pobliżu firmy pozwoli na bezkontaktowy i bezpieczny odbiór przesyłek 24/7. Usługa nie wymaga zmian w systemach ani dodatkowej integracji – opłata jest naliczana automatycznie, bez konieczności dodatkowej aktywności ze strony klienta biznesowego. Należy jedynie spełnić warunek nadania i odebrania paczki w tym samym Paczkomacie.
Aby skorzystać z nowej usługi InPost Podaj Dalej należy:
● wygenerować etykietę adresową z wybranym Paczkomatem odbiorczym, który jest jednocześnie Paczkomatem nadawczym. Można to zrobić z poziomu Managera Paczek lub innego narzędzia do tworzenia przesyłek;
● umieścić przesyłkę w wybranym Paczkomacie odbiorczym;
● po kilku minutach odbiorca otrzyma powiadomienie o możliwości odebrania przesyłki.
- Naszą nową usługę kierujemy do małego, lokalnego biznesu, oraz małego e-commerce, który szczególnie teraz polega na odbiorach osobistych zamówionych przez klientów towarów. Od tej chwili – przy korzystnych warunkach cenowych – przedsiębiorcy mogą nadawać przesyłki do swoich klientów np. w najbliższym Paczkomacie, gdzie zamawiający odbiorą swoje zamówienie bez kontaktu z pracownikami i wtedy, kiedy będzie to dla nich wygodne. Usługa Podaj Dalej uwalnia z ograniczeń, które nakłada czas otwarcia firmy i jest naturalnym przedłużeniem czasu odbioru lub działania punktu odbioru samego w sobie. Często punkty usługowe są czynne tylko do godziny 17:00 – w Paczkomacie klienci mogą odebrać swoje zamówienie 24/7. Usługa Podaj Dalej jest też świetną propozycją dla małych firm, które sprzedają swoje produkty przez platformy ogłoszeniowe" – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.
W związku z uruchomieniem nowej usługi, na stronie internetowej inpost.pl został opublikowany również zaktualizowany cennik dla usługi InPost Paczkomaty 24/7.