Pointpack: Prace nad jakością usług obniżają zyski, ale to zaprocentuje

Wojna bez wpływu na działalność Pointpack
Pierwszy kwartał 2022 roku stał pod znakiem wzrostu napięcia międzynarodowego, wybuchu wojny w Ukrainie oraz ich efektów makroekonomicznych. W ocenie zarządu sytuacja ta nie miała jak dotąd istotnego wpływu na wpływu na działalność Pointpack. Nie zaobserwowaliśmy spadku zainteresowania partnerów usługami Pointpack, jak też spadku wolumenów świadczonych usług mogącego wynikać z ograniczania zakupów online.
Czytaj także: Współpraca InPostu z Żabką będzie miała negatywny wpływ na Pointpack
Poprawa jakości usług
- W kwartale br. spółka koncentrowała się na pozyskiwaniu i wdrożeniu usług dla kolejnych partnerów, jak również nad pracami nad podniesieniem jakości i dalszym rozszerzeniem zakresu usług świadczonych w sieci punktów Pointpack. W krótkim okresie prace z tym związane obniżają raportowane zyski, jednak w naszej ocenie przysłużą się one do długoterminowego wzrostu - podano w komunikacie.