Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Polacy coraz chętniej płacą za cyfrowe usługi

Niedawny raport Polskiego Instytutu Ekonomicznego wskazuje, że już połowa internautów płaci za dostęp do treści wideo w sieci. Z kolei z danych serwisu Statista z końca ubiegłego roku wynika, że aż 62 proc. Polaków przynajmniej raz zapłaciło w minionym miesiącu za cyfrowy content. Powoli znika przekonanie, które towarzyszyło internetowi od samych początku - że w sieci wszystko musi być za darmo.
Reklama

Na platformie Shoper zakłada się coraz więcej sklepów internetowych sprzedających e-booki i treści multimedialne. Klienci czytają je chętnie na nowoczesnych smartfonach i tabletach. 

- Wcześniej utarło się, że gdy bloger zakładał sklep internetowy, to sprzedawał w nim koszulki i gadżety, natomiast to, w czym faktycznie się specjalizował, oferował tylko offline. Lockdown najwyraźniej odblokował biznesową kreatywność twórców. Okazało się, że trening fitness można sfilmować, podzielić go na lekcje i każdą z nich sprzedawać jako pliki wideo do pobrania lub odtworzenia z webowego playera. Narzędzia, które to umożliwiają, istnieją od dawna - mówi Artur Halik, Head of Sales Shoper.

Nakład nie do wyczerpania

Jeden z najczęściej spotykanych produktów cyfrowych sprzedawanych na platformie Shoper to e-book, a gatunkiem królującym w sklepach prowadzonych przez twórców jest poradnik - zazwyczaj autorstwa samego sprzedawcy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.