Ponad pół miliona klientów w aplikacji zakupowej InPost Fresh

Zakupy codzienne, nie tylko spożywcze, robione dzięki aplikacji mobilnej zyskują coraz szersze grono zwolenników. Potwierdza to wysokie zainteresowanie aplikacją InPost Fresh, która zaledwie w ciągu kilku miesięcy zwiększyła bazę użytkowników do 550 tys. Największą korzyścią dla kupujących w aplikacji InPost Fresh jest możliwość odbioru zakupów w dowolnym miejscu w całej Polsce przez Paczkomat® lub kuriera InPost. Dodatkowo w dużych miastach kupujący mogą wybierać ulubione produkty również z oferty znanych sieci sklepów takich jak Carrefour czy Makro. Jednak największą zaletą InPost Fresh jest możliwość nabywania oryginalnych i niszowych produktów dzięki ofertom setek lokalnych sklepów dostępnych w specjalnej zakładce: „W całej Polsce”. Oferta ta jest dostępna dla każdego bez względu na adres zamieszkania. W ofercie znajdują się zarówno produkty spożywcze, chemia, kosmetyki, asortyment dla dzieci jak i produkty dla zwierząt. Wygodną funkcjonalnością aplikacji InPost Fresh jest mechanizm podpowiedzi i rekomendacji wyszukiwanych produktów, wyświetlający artykuły od najniższej ceny, co pozwala w prosty sposób porównać ich ceny i wybrać najlepszy produkt z najbliższej okolicy.

Czytaj więcej
InPost Fresh i Carrefour w kolejnych miastach
- W InPost tworzymy rozwiązania, które mają za zadanie ułatwić życie naszym klientom. Wiemy, jak czasochłonne potrafią być codzienne wizyty w sklepach spożywczych, dlatego nie dziwi nas olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszy się nasza aplikacja wśród konsumentów. Korzysta z niej już ponad pół miliona użytkowników. Pozwala ona bowiem na szybkie i komfortowe zakupy bez kolejek, które użytkownicy aplikacji mogą zrealizować i odebrać w dogodnym dla siebie czasie. W tym celu mogą wybrać jedną z dostępnych form dostawy - przez Paczkomat® lub kuriera, które przy zakupach powyżej 40 zł są realizowane za darmo. Dodatkowo przy wybranych produktach istnieje możliwość odbioru osobistego. – mówi Marcin Dakowski, dyrektor zarządzający InPost Fresh i dodaje: Użytkownicy aplikacji mogą wybierać z 70 tys. dostępnych ofert. W ostatnim czasie nasi klienci najchętniej kupowali chemię gospodarczą, produkty BIO, kawę, miody, zdrową żywność oraz karmę dla zwierząt.