Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ponad pół miliona klientów w aplikacji zakupowej InPost Fresh

InPost Fresh, wygodna aplikacja do zakupów stworzona przez InPost, ma już ponad 550 tysięcy użytkowników. InPost Fresh poszerza bazę dostępnych produktów. Od początku października klienci z całej Polski mogą wybierać spośród ponad 70 tys. ofert różnych dostawców. Do wyboru mają jedną z trzech form odbioru swoich zakupów: Paczkomat® InPost, Kurier InPost lub odbiór osobisty dla wybranych artykułów.
Reklama

Zakupy codzienne, nie tylko spożywcze, robione dzięki aplikacji mobilnej zyskują coraz szersze grono zwolenników. Potwierdza to wysokie zainteresowanie aplikacją InPost Fresh, która zaledwie w ciągu kilku miesięcy zwiększyła bazę użytkowników do 550 tys. Największą korzyścią dla kupujących w aplikacji InPost Fresh jest możliwość odbioru zakupów w dowolnym miejscu w całej Polsce przez Paczkomat® lub kuriera InPost. Dodatkowo w dużych miastach kupujący mogą wybierać ulubione produkty również z oferty znanych sieci sklepów takich jak Carrefour czy Makro. Jednak największą zaletą InPost Fresh jest możliwość nabywania oryginalnych i niszowych produktów dzięki ofertom setek lokalnych sklepów dostępnych w specjalnej zakładce: „W całej Polsce”. Oferta ta jest dostępna dla każdego bez względu na adres zamieszkania. W ofercie znajdują się zarówno produkty spożywcze, chemia, kosmetyki, asortyment dla dzieci jak i produkty dla zwierząt. Wygodną funkcjonalnością aplikacji InPost Fresh jest mechanizm podpowiedzi i rekomendacji wyszukiwanych produktów, wyświetlający artykuły od najniższej ceny, co pozwala w prosty sposób porównać ich ceny i wybrać najlepszy produkt z najbliższej okolicy.

 

- W InPost tworzymy rozwiązania, które mają za zadanie ułatwić życie naszym klientom. Wiemy, jak czasochłonne potrafią być codzienne wizyty w sklepach spożywczych, dlatego nie dziwi nas olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszy się nasza aplikacja wśród konsumentów. Korzysta z niej już ponad pół miliona użytkowników. Pozwala ona bowiem na szybkie i komfortowe zakupy bez kolejek, które użytkownicy aplikacji mogą zrealizować i odebrać w dogodnym dla siebie czasie. W tym celu mogą wybrać jedną z dostępnych form dostawy - przez Paczkomat® lub kuriera, które przy zakupach powyżej 40 zł są realizowane za darmo. Dodatkowo przy wybranych produktach istnieje możliwość odbioru osobistego. – mówi Marcin Dakowski, dyrektor zarządzający InPost Fresh i dodaje: Użytkownicy aplikacji mogą wybierać z 70 tys. dostępnych ofert. W ostatnim czasie nasi klienci najchętniej kupowali chemię gospodarczą, produkty BIO, kawę, miody, zdrową żywność oraz karmę dla zwierząt.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (11)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum