PARTNER PORTALU

Pora na Pola chce sprzedawać abonamenty

Autor: MK 6 kwietnia 2021 12:37

Pora na Pola – internetowa platforma z żywnością rzemieślniczą – zakończyła fazę projektowania algorytmu predykcji koszyka. Przed firmą jeszcze etap testów, by od czerwca br. zaoferować zakupy kraftowego jedzenia w modelu subskrypcyjnym.

Dobiega końca kampania crowdinvestingowa firmy o celu o 2,61 mln zł, promowana we współpracy z platformą Crowdway. Do 6 kwietnia na konto Pora na Pola SA wpłynęło blisko 2,1 mln zł na akcelerację biznesu.

Jednym z celów emisji akcji jest realizacja kampanii marketingowej i rozpoczęcie sprzedaży produktów z oferty serwisu poranapola.pl w modelu subskrypcyjnym. Oznacza to, że w niedługiej przyszłości e-klienci będą mogli skorzystać z zakupów na abonament. Zespół Pola na Pola właśnie zakończył prace nad algorytmem predykcji koszyka i mechanizm jest już gotowy do testów wewnętrznych. 

Model subskrypcyjny pozwoli dokonywać zakupów prosto i szybko, w regularnych odstępach czasowych. Jest on połączony z rozbudowanym systemem przewidywania potrzeb, opartym m.in. na ankiecie wypełnionej przez klienta, historii zakupów, analizie koszyków innych użytkowników, sezonowości wyrobów i ich dostępności w magazynach, a nawet lokalizacji zamawiającego.

 – Projekt realizujemy w 100% zgodnie z harmonogramem. Testy w naszym zespole oraz działania optymalizacyjne już ruszyły, ten etap powinniśmy zamknąć do końca kwietnia. Następnie czeka nas kilka tygodni prac wdrożeniowych, aby sprzedaż w modelu subskrypcyjnym rozpocząć już od czerwca – mówi Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA.

Na opracowanie algorytmu firma pozyskała dotację UE w kwocie blisko 0,5 mln zł oraz środki od inwestorów w drugiej rundzie crowdinvestingowej, zrealizowanej w 2020 roku. Dzięki aktualnej, trzeciej rundzie finansowania, spółka będzie mogła wdrożyć sprzedaż abonamentową.

–  Narzędzie będzie przypominać o nadchodzącym zamówieniu i możliwości zmiany jego parametrów. Z kolei naszej firmie pozwoli na optymalizację kosztów pozyskiwania i utrzymywania klientów. Jeśli tylko co dziesiąty użytkownik platformy skorzystałby z subskrypcji, przyniesie to wymierny wpływ na wynik finansowy spółki, a deklaracji mamy istotnie więcej – dodaje prezes Pora na Pola SA.

Pora na Pola to spożywczy e-commerce, który dostarcza produkty od wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Spółka podsumowała właśnie wyniki finansowe za I kwartał br. dynamicznym wzrostem niemal wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych. Według wstępnych, nieaudytowanych danych w I kwartale 2021 r. przychody Pora na Pola SA przekroczyły 0,8 mln zł, czyli wyniosły o 195% więcej r/r. Do wyselekcjonowanej oferty serwisu poranapola.pl dołączyli nowi wytwórcy. Obecnie jest ich 90 (wzrost z 65 r/r).

W 2020 roku firma zrealizowała około 10 tysięcy zamówień na ponad 165 tysięcy produktów. Przychody Pora na Pola w ubiegłym roku przekroczyły 2,5 mln zł i wzrosły o ponad 500% r/r. W 2023 roku spółka planuje debiut na NewConnect. 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8039
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.