Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prime Day to za mało. Amazon szykuje kolejną akcję

Według amerykańskich źródeł Amazon planuje drugi festiwal zakupów jesienią, zaledwie kilka miesięcy po Prime Day. Gigant e-commerce w ten sposób chce zwiększyć słabnącą sprzedaż.
Reklama

Podczas gdy kupujący online na całym świecie szykują się na tradycyjny letni Amazon Prime Day – w tym roku dwudniowe wydarzenie w dniach 12 i 13 lipca – gigant internetowy może szykować drugi festiwal zakupów po okazyjnych cenach jesienią. Taki jest wniosek "Business Insidera" na podstawie wycieków wiadomości Amazona do partnerów platformy.

Jesienna promocja w Amazonie?

Na swojej wewnętrznej platformie sprzedażowej sprzedawca podobno poprosił partnerów handlowych o przygotowanie się na jesienne wydarzenie promocyjne. Sprzedawcy mają czas do początku września na zaproponowanie atrakcyjnych ofert, z rabatami co najmniej 20%. Możliwe, że drugi Prime Day odbędzie się w październiku, z tą nazwą lub inną.

Ale entuzjazm wśród sprzedawców ma być ograniczony - donosi "Gizmodo". Teraz muszą w krótkim czasie podejmować ważne decyzje dotyczące budżetu i zapasów. Co więcej, taki festiwal okazji wywrze dodatkową presję na centra dystrybucyjne i usługi dostawcze, podczas gdy Amazon i jego dostawcy już teraz spotykają się z poważną krytyką warunków pracy.

Amazon, podobnie jak inni sprzedawcy, odnotowuje w tym roku spadek sprzedaży. Obserwatorzy uważają, że dodatkowa akcja może pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Lojalni członkowie Prime mają ogromne znaczenie dla Amazona, ponieważ gwarantują stały strumień przychodów.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum