PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Promocja firmy w mediach społecznościowych

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Aleo.com 19 marca 2020 10:58

Promocja firmy w mediach społecznościowych

Według badań „Digital 2019: Poland” autorstwa Hootsuite i We Are Social 18 milionów Polaków korzysta z social mediów. Sprawdź, jakie działania marketingowe sprawdzają się na najpopularniejszych platformach i jakie cele realizują.

Na Facebooku możesz się reklamować

Dziecko Marka Zuckerberga jest nie tylko największym serwisem społecznościowym na świecie, ale również wspaniałą platformą reklamową. W Polsce korzysta z niego prawie 17 milionów osób, więc nic dziwnego, że wszyscy szukają tam klientów. Konto na Facebooku mają już prawie wszyscy korzystający ze sieci społecznościowych, jednak samo publikowanie treści to za mało, aby skutecznie prowadzić działania marketingowe. Obecnie najlepsze efekty daje tam płatna reklama. „Prowadząc kampanię na Facebooku, warto regularnie sprawdzać jej statystyki i odpowiednio optymalizować grupy, którym wyświetlają się reklamy. Nie zawsze te najbardziej oczywiste okażą się najtrafniejszymi. Patrz przy tym nie tylko na liczbę kliknięć, ale i na faktyczne konwersje - czytamy na blogu bazy firm ALEO.com. Dlatego, choć prowadzić fanpage możemy sami, kwestię optymalizacji kampanii reklamowych najlepiej zlecić profesjonalistom.

Na LinkedIn znajdziesz pracownika

LinkedIn to najpopularniejszy na świecie serwis społecznościowy związany z karierą zawodową. Można tam znaleźć specjalistów z każdej branży, a system potwierdzania umiejętności i wystawienia opinii, pozwala szybko zweryfikować CV kandydata. Jak zatem wykorzystać go w prowadzeniu firmy?

Po pierwsze, jak wspomnieliśmy wyżej, to ogromna baza kontaktów biznesowych i potencjalnych pracowników. Korzystaj z niej, jeśli szukasz kogoś o określonych kompetencjach lub chcesz znaleźć nowych klientów. Po drugie, to świetna platforma do budowania wizerunku, zarówno osobistego (personal branding), jak i firmowego (employer branding). Dzięki temu nawiążemy nowe kontakty biznesowe, które mogą przerodzić się w gotowe transakcje i umowy.

Na Instagramie sprzedajesz obrazami

Potencjał marketingowy Instagrama widać najlepiej w sklepach internetowych i szeroko rozumianym handlu. Jak łatwiej sprzedać produkt niż pokazując jego ładne zdjęcie, w odpowiednim otoczeniu, albo pokazując zadowolonych klientów. Serwis pozwala reklamodawcą osiągnąć trzy cele reklamą: skierować potencjalnego klienta na swoją stronę, na swój profil, zachęcić go do wysłania ci wiadomości prywatnej. Oczywiście najszybsze ze sprzedażowego punktu widzenia jest bezpośrednie odesłanie na stronę, jednak sama budowa zasięgów też jest ważna, szczególnie na początku, gdy konto nie ma zbyt wielu obserwujących.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6382
Ilość aktualnych ofert: 479104

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,49

  • Śr

    6,89

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.