PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Promocja firmy w mediach społecznościowych

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Aleo.com 19 marca 2020 10:58

Promocja firmy w mediach społecznościowych

Według badań „Digital 2019: Poland” autorstwa Hootsuite i We Are Social 18 milionów Polaków korzysta z social mediów. Sprawdź, jakie działania marketingowe sprawdzają się na najpopularniejszych platformach i jakie cele realizują.

Na Twitterze porozmawiasz z ekspertami

Choć Twitter uchodzi za serwis dla polityków i dziennikarzy, to w niektórych branżach może sprawdzić się jako doskonałe wzmocnienie działań marketingowych. Początkowo, jeden wpis mógł mieć jedynie 140 znaków, co skutecznie zniechęcało niektóre marki, nieumiejące odnaleźć się w tej formie. Obecnie limit znaków wydłużono do 280, co pozwala na wstawianie krótkich informacji i uczestniczenie w dyskusjach - bo to one są na Twitterze najważniejsze. Komentując wątki, w których jesteś ekspertem, wyrabiasz sobie rozpoznawalność i sieć kontaktów. Przyda się ona, gdy będziesz musiał np. wypromować wpis na blogu, albo artykuł w gazecie. Wtedy opublikowanie linka na Twitterze i podawanie go dalej przez innych użytkowników może znacznie zwiększyć jego zasięg.

Podsumowanie

Według badań już ponad 1/3 wszystkich wydatków reklamowych w Internecie jest wydawana na Social Mediach. Oczywiście nie tylko ogromne budżety sprzedają i realizują cele, jakie stawiają sobie marki. Czasami dobry pomysł, to więcej niż duży budżet. Szczególnie w internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7996

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,61

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.