PARTNER PORTALU

PromoTraffic z dofinansowaniem na system skalowania przychodów w e-commerce

Autor: EK 13 kwietnia 2021 13:15


PromoTraffic, agencja digitalowa dla e-commerce, otrzymała 650 tys. zł dofinansowania na prace badawczo-rozwojowe nad systemem do automatyzacji i skalowania przychodów e-commerce.

Technologia, nad którą rozpoczyna prace PromoTraffic polega na połączeniu analityki i automatyzacji, przy uwzględnieniu zwrotu z prowadzonej kampanii reklamowej. Wartość projektu zakładającego opracowanie systemu wynosi 1 mln zł. Z tej kwoty 650 tys. zł dofinansowania firma otrzymała w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Dodatkowe ponad 350 tys zł stanowi wkład własny agencji.
- Pod koniec 2020 r. w Polsce było już 40 tys. sklepów internetowych, a ich liczba ciągle rośnie. Większa konkurencja, rosnąca ilość danych i ograniczony czas to tylko niektóre z wyzwań stawianych obecnie dyrektorom e-commerce. Zagadnienia związane z analityką e-commerce, takie jak wymiana danych, interpretacja i automatyzacja ich przetwarzania, stają się coraz ważniejsze dla utrzymania przewagi konkurencyjnej. Istnieje potrzeba integracji i upraszczania skomplikowanych procesów. Dlatego wierzymy, że nasze narzędzie będzie przełomem w tym obszarze i usprawni prowadzenie sprzedaży zarządzającym w średnich i dużych sklepach internetowych - mówi Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic.

Kluczowe dla średnich i dużych sklepów internetowych jest przygotowanie wysokiej jakości plików które będą zawierać kompletne informacje o produktach dostępnych w sklepie. Istotne jest dostosowanie informacji do konkretnej przestrzeni reklamowej, co pozwoli efektywnie z niej korzystać. Zebrane dane wymagają skutecznego zarządzania właśnie po to, by móc tworzyć rekomendacje co do efektywnych kanałów reklamowych dla konkretnych kategorii produktów. Ilość dostępnych informacji jest bardzo duża. Począwszy od cen i stanów magazynowych, na ocenie szans i zagrożeń na danym rynku kończąc. Narzędzie, które buduje PromoTraffic ma zautomatyzować te wszystkie aspekty prowadzenia biznesu e-commerce. - Traktujemy ten projekt jako ogromną szansę dla wszystkich naszych klientów e-commerce. To właśnie oni w pierwszej kolejności będą mogli liczyć na wdrożenie nowego narzędzia. Rozwiązanie pozwoli nam prowadzić jeszcze bardziej efektywne kampanie PPC - podkreśla Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9840
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.