Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Przychody Allegro wzrosły o 32,9 proc. do ponad 1,2 mld zł

Allegro odnotowuje wyższe tempo wzrostu GMV w III kwartale przy niezmienionych prognozach całorocznych, przygotowując się do międzynarodowej ekspansji.
Reklama

 

- Skupiamy się na nieustannym poprawianiu doświadczeń zakupowych, co w połączeniu z ekspansją programu Smart! pomogło po raz pierwszy w naszej historii zwiększyć średnie roczne wydatki do powyżej 3,000 zł na aktywnego kupującego. Od września One Fulfillment by Allegro przeprowadza testy w pełnej skali z wybranymi sprzedawcami, a w zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy komercyjne dostawy do sieci automatów paczkowych One by Allegro, która liczy już ponad 600 gotowych lokalizacji. Co trzeci Polak jest aktywnym kupującym na Allegro, a każdy może skorzystać z ponad 250 mln ofert dostępnych na naszej platformie. Już teraz sprawiamy, że dla milionów konsumentów zakupy stają się wygodniejsze i właśnie na tym chcemy się oprzeć. Zaledwie kilka dni temu podpisaliśmy umowę dotyczącą przejęcia Grupy Mall, która jest ważnym krokiem w kierunku przyspieszenia planowanej przez nas międzynarodowej ekspansji i pozwoli połączonym spółkom rozwijać się dalej w przyszłości - dodaje.


- GMV grupy wyniosło 9,9 mld zł w III kwartale 2021 r. (wzrost o 19,9% r/r), czego efektem było prawie 30 mld zł wartości sprzedaży brutto na platformie w tym roku do końca września (wzrost o 23,4% r/r). Udało się to dzięki licznym usprawnieniom w tzw. Retail Basics (wybór, ceny, wygoda – kluczowe czynniki wpływające na jakość robienia zakupów), które zwiększyły nasz wskaźnik NPS (Net Promoter Score) wśród konsumentów do 77,4 pkt. Allegro udostępniło wszystkim klientom usługę Allegro Pay typu „kup teraz, zapłać później”. Już we wrześniu osiągnęła ona swój poprzedni cel na rok 2021, czyli 1,0 mld zł w udzielonych pożyczkach, czego skutkiem było jego zwiększenie do 1,5 mld zł. Usługa w jeszcze większym stopniu zwiększyła komfort, jaki zapewnia Allegro Smart!, który stał się już na rynku synonimem wygodnych i przystępnych zakupów online oraz niekwestionowanym benchmarkiem. Dowodem może być tegoroczna rekordowa edycja festiwalu zakupów Smart! Week, podczas którego klienci kupowali około 3 mln produktów dziennie, oszczędzając ogółem prawie 70 mln zł. Sprzedawcy odnotowali w tym okresie wzrost sprzedaży o 72%. Smart! obejmuje już 160 mln ofert, z czego ponad 25 mln z możliwością dostawy następnego dnia, a kilka milionów jeszcze tego samego - opisuje spółka.

Szybka dostawa

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.