Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

QuarticOn z nowym narzędziem dla e-commerce

QuarticOn wprowadza na rynek kompleksowe narzędzie do automatyzacji marketingu dla e-commerce. Spółka zapowiada kolejne inwestycje w technologię i sprzedaż.
Reklama
  • Na początku 2022 r. QuarticOn wprowadzi na rynek pełną wersję Customer Data & Experience Platform (CDXP),  platformy do automatyzacji marketingu dla e-commerce, funkcjonującej w modelu subskrypcyjnym. 
  • Tylko w ramach testowych wdrożeń CDXP spółka podpisała kilkadziesiąt nowych kontraktów.

 

Notowana na NewConnect spółka jest w trakcie przeprowadzania konwersji wierzytelności na akcje i tym samym niebawem będzie gotowa na kolejne projekty inwestycyjne. Mają one zwiększyć udział sprzedaży zagranicznej w przychodach do 75 proc. w perspektywie dwóch lat.

Nowy model biznesowy przynosi pierwsze efekty

QuarticOn (giełdowy symbol QON) to spółka technologiczna, twórca opartych na sztucznej inteligencji systemów wsparcia i personalizacji procesów sprzedaży oraz marketingu internetowego. W 2021 r. firma zmodyfikowała model biznesowy. Zgodnie z nowymi założeniami zmieniła strukturę zespołu, zoptymalizowała koszty operacyjne, postanowiła przeprowadzić konwersję wierzytelności na akcje oraz przygotowała kompleksową platformę dla e-commerce, wspierającą marketing i sprzedaż. 

– W 2021 r. przeprowadziliśmy szczegółową analizę naszych dotychczasowych działań i modelu biznesowego. Dzięki jej wynikom mogliśmy podjąć kroki, które pozwoliły nam m.in. zoptymalizować koszty operacyjne oraz stworzyć kompleksowe narzędzie dla e-commerce, będące odpowiedzią nie tylko na obecne potrzeby sektora, ale również na przyszłe, związane m.in. z ograniczeniami działań reklamowych spowodowanych dyrektywą ePrivacy oraz blokadą third-party cookies. Potencjał przeprowadzonych zmian dostrzegli nasi wieloletni inwestorzy – Venture FIZ, zgadzając się na konwersję wierzytelności na akcje, a jeden z niemieckich funduszy zapowiedział wzięcie udziału w najbliższej emisji – mówi Paweł Wyborski, prezes zarządu i założyciel Quarticon.

platforma dedykowana e-commerce

Na początku tego roku QuarticOn wprowadzi do swojej oferty pierwszą kompleksową platformę do automatyzacji marketingu dla e-commerce, funkcjonującą w modelu subskrypcyjnym. W jej ramach będzie dostępnych 7 narzędzi: eCRM, silnik rekomendacji, Smart Search 2.0, Facebook/ Instagram automation, chatboty, marketing automation, automatyzacja komunikacji z klientami za pośrednictwem Pop-up, Push, SMS i WhatsApp. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.