Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rekordowy rok TIM-u. 1 mld zł sprzedaży online realizowanej przez klientów

TIM, platforma e-commerce z ofertą produktów elektrotechnicznych, uzyskała w 2022 r. ponad 1,45 mld zł przychodów ze sprzedaży netto towarów i usług – wynika ze wstępnych szacunków spółki. To wzrost o 15,5% w porównaniu z 2021 r. Szacowana sprzedaż w grudniu 2022 r. wyniosła niemal 111,2 mln zł (+3,8% rdr.).
Reklama

Sprzedaż online realizowana samodzielnie przez klientów przyniosła w 2022 r. prawie 1,01 mld zł, wobec 890,1 mln zł w 2021 r. (+13% rdr.), zaś w grudniu 2022 r. – 72,6 mln zł (-3,9% rdr.).

Grudzień 2022 r. liczył jeden dzień roboczy mniej niż analogiczny okres 2021 r. Jak kształtuje się sprzedaż w przeliczeniu na dzień roboczy? W grudniu 2022 r. wyniosła ona prawie 5,3 mln zł wobec niespełna 4,9 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o ponad 8,7% rdr.

– Za nami wyjątkowy rok. Z jednej strony trzydzieści pięć lat obecności na rynku, każdy miesiąc lepszy sprzedażowo od analogicznego w roku 2021, co zaowocowało najwyższymi w historii przychodami ze sprzedaży. Z drugiej – wybuch wojny za naszą wschodnią granicą, niestabilne łańcuchy dostaw, rosnąca inflacja. Generalnie zmienność oraz nieprzewidywalność otoczenia ekonomicznego i geopolitycznego stanowią wyzwanie dla biznesu – mówi Krzysztof Folta, prezes spółki TIM. 

TIM to platforma e-commerce z ofertą produktów elektrotechnicznych. Centrala znajduje się we Wrocławiu, gdzie spółka powstała w 1987 r. TIM tworzy grupę kapitałową wraz z ze spółką 3LP– operatorem centrów logistycznych, oferującym usługi fullfilmentu dla podmiotów z sektora e-commerce.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum