Rekordowy rok TIM-u. 1 mld zł sprzedaży online realizowanej przez klientów

Sprzedaż online realizowana samodzielnie przez klientów przyniosła w 2022 r. prawie 1,01 mld zł, wobec 890,1 mln zł w 2021 r. (+13% rdr.), zaś w grudniu 2022 r. – 72,6 mln zł (-3,9% rdr.).
Grudzień 2022 r. liczył jeden dzień roboczy mniej niż analogiczny okres 2021 r. Jak kształtuje się sprzedaż w przeliczeniu na dzień roboczy? W grudniu 2022 r. wyniosła ona prawie 5,3 mln zł wobec niespełna 4,9 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o ponad 8,7% rdr.
– Za nami wyjątkowy rok. Z jednej strony trzydzieści pięć lat obecności na rynku, każdy miesiąc lepszy sprzedażowo od analogicznego w roku 2021, co zaowocowało najwyższymi w historii przychodami ze sprzedaży. Z drugiej – wybuch wojny za naszą wschodnią granicą, niestabilne łańcuchy dostaw, rosnąca inflacja. Generalnie zmienność oraz nieprzewidywalność otoczenia ekonomicznego i geopolitycznego stanowią wyzwanie dla biznesu – mówi Krzysztof Folta, prezes spółki TIM.

Czytaj więcej
TIM z rekordowymi wynikami z działalności e-commerce B2BTIM to platforma e-commerce z ofertą produktów elektrotechnicznych. Centrala znajduje się we Wrocławiu, gdzie spółka powstała w 1987 r. TIM tworzy grupę kapitałową wraz z ze spółką 3LP– operatorem centrów logistycznych, oferującym usługi fullfilmentu dla podmiotów z sektora e-commerce.